ریال
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 23 اسفند 1395 09:47

بنتونیت

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
بنتونیت

پارس شیمی تولید و فروش بنتونیت سدیمی و کلسیمی به صورت عمده و کلی در دانه بندی های مختلف کلوخه ای, پودری و میکرونیزه با کیفیت و قیمت بسیار عالی و به صورت بسته بندی شده و یا فله ای با امکان حمل و ارسال به کلیه شهر ها و نقاط کشور


کاربرد های بنتونیت

این ترکیب دارای مصارف و کاربردهای بسیار زیادی بوده و از صنایع بزرگی چون حفاری چاه های نفت و گاز گرفته تا مصارف کوچکی نظیر ایجاد بستر برای نگهداری حیوانات خانگی کاربرد دارد. بخشی از موارد کاربرد این ترکیب عبارتند از:

گل بنتونیت حفاری

از حدود یکصد سال پیش استفاده از این ماده در استخراج نفت و گاز آغاز شد. این خاک رسی دارای ویژگی های منحصر فردی است که سبب شده از آن در چاه ها برای حفاری استفاده شود از جمله اینکه سبب روان و لغزان شدن مته و در نتیجه خنک و تمیز کار کردن آن می شود. همچنین با انتقال مواد زائد به خارج از چاه و کنترل هرزروی و افزایش استحکام دیواره های چاه برای این صنعت دارای فواید فراوانی است. امروزه در حدود یک سوم از کل بنتونیت تولید شده در حفاری چاه های نفت و گاز استفاده می شود.

بنتونیت اکتیو چاه ارت

امروزه از دوغاب بنتونیت فعال یا اکتیو به جای مواد سنتی این صنعت نظیر نمک و ذغال استفاده می شود. زیرا این ماده علاوه بر قیمت ارزان تر, دارای مقاومت بسیار اندکی در مقابل جریان الکتریسته بوده و علاوه بر آن به علت استحکام زیادی که دارد از الکترود ها و دیواره ها چاه ارت محافظت می نماید.

بنتونیت خوراک دام و طیور

رطوبت زیاد و شرایط نامناسب نگهداری معمولا موجب رشد عوامل قارچی بر روی خوراک دام و طیور می گردد که این عوامل سبب ایجاد بیماری و مرگ و میر در گله می شود. بنتونیت سدیمی با جذب آب و همچنین سموم مخلتف به خصوص آفلاتوکسین به عنوان یک ماده توکسین بایندر موجب عدم جذب سموم توسط بدن حیوان می شود.

بنتوینت ریخته گری و قالب سازی

ماده اصلی در ساخت قالب های ریخته گری, ماسه می باشد. ولی ماسه دارای استحکام لازم نبوده و در صورت فشار فلز مذاب از هم می پاشد و یا حالت خود را از دست می دهد. استفاده از حدود پانزده درصد بنتونیت در ترکیب ماسه موجب ایجاد چسبندگی لازم برای شکل دهی فلز مذاب می شود.

بنتونیت در کشاورزی و تولید کود

از این ماده در تولید انواع کود های شیمیایی و حیوانی پلت شده و گرانوله استفاده می شود. وجود بنتونیت سبب می شود تا کود از خاکه شدن حفظ شده و همچنین پس از ترکیب با خاک, با جذب آب و رطوبت موجب افزایش سرعت تجزیه شدن کود شده و مواد مغذی آن راحت تر آزاد و در اختیار گیاه قرار می گیرد. کود هایی نظیر گوگرد بنتونیتی, کود مرغی پلت شده, برخی کود های آلی و ... از جمله محصولات تولید شده توسط این ترکیب می باشند.
http://parschemical.com/catproduct/%D8%A8%D9%86%D8%AA%D9%88%D9%86%DB%8C%D8%AA


سایر محصولات پارس شیمی:
سود مایع - پارافین - جوش شیرین - آب مفطر - فرمالین - وازلین - آمونیاک - آهک هیدراته - آهک زنده - پودر سنگ - نمک صنعتی - بنتونیت - باریت - اسید سولفوریک - اسید سیتریک - اسید هیومیک - گوگرد پودری - گوگرد میکرونیزه - کود مرغی - سود پرک - کاستیک سودا - کربنات کلسیم - کربنات سدیم - سولفات آهن - سولفات آلومینیوم - سولفات مس - اکسید روی - خاک و فسفات و ...


لطفاً جهت ثبت سفارش و درخواست به سایت parschemical.com مراجعه فرمائید.



پارس شیمی

021-33324980

09128124103

http://parschemical.com

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
پارس شیمی
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « آهک زنده گوگرد میکرونیزه »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.