ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 11 دی 1396 06:15

فروش ویژه رادیاتور

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
رادیاتور ها با استفاده از سیستم گرمایش موتورخانه مرکزی و نیز پکیج های گرمایشی قادر به تامین گرمایش محیط می باشند. آب داغ درون این رادیاتور ها به جریان افتاده و آلیاژ استفاده شده در این رادیاتورها را گرم می کند و باعث می شود محیط را از طریق گرمایش تابشی گرم کند.
این رادیاتورها را می توان از لحاظ نوع و جنس به دو بخش رادیاتور پره ای آلومینیومی و رادیاتور پنلی فولادی تقسیم کرد.رادیاتورهای پنلی فولادی به دلیل گردش بیشتر آب از لحاظ قدرت گرمایشی قادر به تولید گرمای بیشتری می باشند و در نتیجه امروزه بیشتر از قبل مورد توجه و استقبال مردم قرار گرفته اند.
شرکت ما بهترین برندهای رادیاتور آلومینیومی و رادیاتور پنلی تولید داخل و خارج کشور را با بهترین کیفیت و پایین ترین قیمت عرضه می کند.
این رادیاتورها در مدل های تک کنوکتور و دو کنوکتور و با بار گرمایشی بالا با بهترین آلیاژ فولاد و آلومینیوم در دسترس شما خریداران محترم می باشد.در صورت نیاز به خرید رادیاتور آلومینیومی و پنلی در برند های ایران رادیاتور ، بوتان ، گرم ایران ، اتمسفر ، 2000 و سایر برندهای معتبر داخلی و خارجی می توانید با شرکت ما تماس گرفته تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. همچنین می توانید با مراجعه به وبسایت ما اطلاعات بیشتر را در خصوص رادیاتورهای آلومینیومی و پنلی مشاهده کنید، مقایسه کنید و تصاویر این محصولات را مشاهده کنید.
آدرس: تهران ، خیابان طالقانی ، پاساژ دانش، طبقه سوم ، واحد 9
تلفن:86071002-021
همراه:09122600272

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.