ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 12 دی 1396 05:32

درباره شرکت ایران روتک

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 13 دی 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
شرکت ایران روتک همراه با ۳۰ سال تجربه فعالیت صنعتی در حال حاضر پیشرو در زمینه ارائه دستگاه ها و ماشین آلات لیزری و عرضه کننده تمامی قطعات یدکی، به صورت گسترده و فراگیر و با دیدی کاملا مهندسی در بخش کیفیت و هزینه به شکلی قدرتمند در خدمت صنعت میهن عزیز اسلامی می باشد. ما مفتخریم با بکارگیری سه گروه مهندسی در بخش های طراحی ، تولید و بازرگانی با حضور نیروهایی جوان و بروز همراه با تجربه های تخصصی در زمینه های مکانیک و برق به بررسی و تست دستگاه های لیزری که تا کنون عرضه و مورد استفاده قرار گرفته اند بپردازیم و با استخراج مشکلات کلی و جزیی این دستگاه ها و تکیه به تجربه مهندسین خود در بخش های مختلف و دیزاین دقیق درارگونومی ؛ کارکرد و کیفیت ، دستگاه هایی کنیم که بدون تردید در آینده ای نه چندان دور تغییراتی بزرگ در این زمینه رخ خواهد داد. بکارگیری نیروهای فعال و با تجربه، استفاده از تکنیک ها و ماشین آلات روز دنیای صنعت لیزر، ارائه رقابتی ترین قیمت ها و هزینه در بازار ، شرکت ایران روتک را همانند سال های گذشته در بین سایرین ممتاز نموده است. با توکل به خداوند متعال و استفاده از دانش های بروز بومی و همت و تلاش مهندسین جوان شرکت ایران روتک ، این تحول بزرگ را در آینده صنعت ایران بزرگ و اسلامی با شما سهیم خواهیم بود.

در بازار کنونی، کیفیت، دقت و محاسبات دقیق مهندسی در زمینه های برق و مکانیک محصولات ارائه شده برای اراده محصولات بهتر اتفاقی نمی باشد و ما تمامی توانایی خود را در قالب کالایی که برای مشتریان خود عرضه نموده ایم، به همگان اثبات کرده و با تکیه بر داشته های خود سایر دستگاه های ارائه شده توسط رقبای خود را به چالش میکشیم . شما می توانید قدرت و توانایی های شرکت ایران روتک را تنها با یک تماس تلفنی در زمینه قیمت محصولات و ردیافت اطلاعات تخصصی در زمینه لیزر و برق را تجربه کنید.

برند ایران روتک نه تنها به عنوان عرضه کننده محصولات لیزری بلکه به عنوان مشاور تجاری و مهندسی شما در زمینه های مرتبط، همراه شما در خریدی مطمعن و با صرفه در کنار کارایی بالاتر در خدمت شما خواهد بود. فراموش نکنید با دارا بودن اطلاعات بالاتر هیچ وقت در خرید با ضرر مواجه نخواهید شد .

http://iranrotec.ir/
1,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
سعید
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.