ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

شنبه, 22 آبان 1395 06:50

هولدینگ صدر فعال در حوزه های سنگ آنتیک دکوراتیو و دکوراسیون داخلی و مرجع قهوه ایران

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 22 آبان 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
صدر هولدینگ به واسطه تاسیس شرکت نما سنگ صدر به عنوان اولین تولید کننده سنگ مصنوعی دکوراتیو ایران در سال 1383 فعالیت های خود را آغاز نمود و با اقتدار
در حوزه های سنگ آنتیک و سنگ مصنوعی ، طراحی داخلی دکوراسیون داخلی ، قهوه و نمایندگی فروش قهوه مرکافه ایتالیا و مرجعی قابل وثوق برای عاشقان قهوه چای و دمنوش برای هموطنان عزیز، به توسعه حوزه های فعالیت خود اهتمام نمود .
آدرس :تهران، شهرک غرب، فاز2، خ هرمزان، بین کوچه دوم و چهارم روبروی برج سعدی پلاک 1 تلفن: 982187106+ و 982188576006+ پست الکترونیک : info[at]sadrstone.com تماس با ما در وبسایت صدر استون
به عنوان زیر مجموعه هولدینگ صدر با هدف تولید سنگ آنتیک و سنگ مصنوعی و سنگ دکوراتیو سازگار با طبیعت در سال 1383 در تهران تاسیس شد . مدیران این شرکت یکسال بعدکارخانه عظیم خود را در تهران با ظرفیت تولید سالانه 300000 متر مربع آماده بهره برداری نمودند؛اما جهت استفاده از فن آوری روز دنیاو کسب تجربه از شرکتهای بزرگ و صاحب نام در زمینه سنگهای دکوراتیو آنتیک مصنوعی و همچنین بالا بردن کیفیت محصولات سنگ آنتیک خود با مسئولین شرکت کانادایی وارد مذاکره شد و پس از رایزنی های فراوان موفق به حصول توافق جهت تولید محصولات سنگ دکوراتیو خود تحت لیسانس این شرکت شدند. از همین رو محصولات سنگ انتیک صدر استون که برای اولین بار در نمایشگاه مبلمان و دکوراسیون و معماری داخلی در سال 86 در محل دائمی نمایشگاههای تهران در معرض بازدید عموم قرار گرفت ،مورد استقبال غیر قابل وصفی از سوی اساتید، مهندسین ، معماران دکوراتورها و همچنین عموم بازدید کنندگان واقع شد پس از آن حضور موفق در چند نمایشگاه خارجی،عرصه فعالیت شرکت صدر استون را به آن سوی مرزهای میهن عزیزمان گسترش داد. حال مدیران این شرکت بنا دارند تا با تاسیس کارخانه در کشورهای مختلف آوازه شهرت شرکتهای تولیدی ایرانی را در آن مناطق طنین انداز سازند.
ارایه طرح سه بعدی کلیه پروژه ها قبل از اجرا • نقشه کشی تخصصی، ارایه پلان و بررسی چیدمان به منظور تحلیل جزییات فنی و برآورد هزینه • مسکونی - • دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی: - بازسازی، نوسازی - طراحی و اجرای انواع سقف و سقف دکوراتیو - فروش، نصب انواع لمینیت ، پارکت ، قرنیز ، دیوارپوش ، کف پوش ، کاغذ دیواری، دیوار پوش ،پرده و ... - طراحی دکوراسیون و اجرای نمای ساختمان - طراحی و اجرای فضای سبز، محوطه سازی، آبنما • دکوراسیون اداری
در سال 1395 جدید ترین زیر شاخه هلدینگ صدر یعنی مرکافه به صورت رسمی افتتاح شد
مرکافه که با خود نام برند معروف قهوه ایتالیایی را به دوش میکشد تنها نمایندگی قهوه مرکافه ایتالیا در ایران می باشد.
بیشترین تنوع قهوه نظیر اسپرسو و قهوه فرانسه و قهوه ترک و قهوه عربیکا و قهوه سبز و پاد قهوه و انواع قهوه رژیمی تحت برند مرکافه تولید میگردد.
امکان خرید قهوه در کافی شاپ مرکافه به صورت انلاین امکان پذیر بوده که انواع محصولات قهوه کافی شاپی و خانگی را شامل میشود.
از نکات قابل توجه و متمایز این محصولات میتوان به بسته بندی شکیل و با کیفیت تمامی محصولات قهوه خانگی و کافی شاپی مرکافه اشاره نمود.
در کنار این ها جای خالی یک واحد نظارتی بر استاندارد های سرو قهوه و بررسی کیفیت کافی شاپ ها و باریستا ها به شدت در ایران محسوس بوده که مرکافه این موضوع را اولویت کاری خود قرار داده است.
از دیگر نکات برجسته کمپانی مرکافه نمایندگی ایران میتوان به برگذاری دوره های باریستا و آموزش طراحی روی قهوه اشاره نمود.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مونا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.