ریال
يكشنبه 16 ارديبهشت 1403

جمعه, 28 اسفند 1394 12:01

سیستم کسب درآمد و فروشگاه ساز رایگان آلین فایل

رتبه این آیتم
استان :آذربايجان شرقي
شهر :تبریز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

بیشتر بدانید


آیا شما قصد دارید یک فروشگاه پر از محصول داشته باشید اما خودتان محصولی برای فروش ندارید؟ آیا شما قصد دارید محصولات خود را در فروشگاه خود بفروش برسانید؟ آیا شما قصد دارید محصولات خود را توسط دیگران بفروش برسانید؟ آلین فایل یک سیستم همکاری در فروش محصولات مجازی و فیزیکی می باشد، که این امکان را به کاربران می دهد، محصولات موجود بر روی سیستم و یا محصولات اختصاصی خود را به صورت انحصاری به فروش برساند و یا توسط سایر فروشنده ها به فروش برسد .تمامی محصولات موجود در فروشگاه های آلین فایل دارای ضمانت و تست شده می باشند و شما می توانید با خیالی آسوده و مطمئن خریدتان را انجام دهید.


درآمد زایی


آلین فایل مجهز به سیستم پرداخت آنلاین می باشد که در هر ساعت شبانه روز  فروشگاه شما قادر است محصول خود را ارائه دهد و توسط سیستم کسب درآمد، شما می توانید به راحتی محصولات خود را با ایجاد یک فروشگاه اینترنتی به صورت رایگان و معرفی آن ها به دیگران به فروش برسانید و بدون صرف وقت و یا بدون هیچگونه زحمتی شروع به کسب درآمد کنید، پس فرصت را از دست ندهید و همین حالا فروشگاه اختصاصی خود را افتتاح کنید.


خرید ارزان و مطمئن


تنها با چند کلیک می توانید محصول مورد نظر خود جستجو کنید و پس از یافتن محصول، آن را با قیمتی پایین تر از فروشگاه های دیگر بخرید، سیستم کسب درآمد آلین فایل دارای نماد اعتماد برای خریداران عزیز می باشد تا همه عزیزان بتوانند با اطمینان محصول مورد نظر خود را بخرند و تمامی تلاش های این سایت در راستای عرضه محصولات اصل و با کیفیت با قیمت پایین می باشد تا همه ی قشر جامعه قدرت خرید همان محصول با همان کیفیت تنها با قیمتی پایین تر را داشته باشند، در صورت نارضایتی از محصول هزینه پرداختی شما تمام و کمال پس داده خواهد شد.


تمامی محصولات به مدت محدود به قیمت 2000 تومان عرضه می شوند


www.alinfile.ir


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.