ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 17 بهمن 1395 13:17

سرمایه گذاری سودآور بدون ریسک در آلمان

رتبه این آیتم
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
شرکت سرمایه گذاری و بازرگانی RGSir GmbH که درمجاورت شهر دوسلدورف واقع گردیده است ،با خرید خانه های مناسب در شهر دوسلدورف و حومه آن برای شما و بنام شما به دوشکل زیر در سرمایه گذاری با شما مشارکت می نماید :
1- شرکت ما ضمن خرید خانه برای شما، آنرا به مدت یکسال از شما اجاره کرده و پس از تجهیز آن با سرمایه شرکت ،درطی سال به افراد ثالث دیگر همانند هتل اجاره می دهد.
در این حالت به ازای ارزش خریداری شده ملک به میزان هر 50000 یورو، شرکت ما در حدود 12000یورو سالیانه به شما اجاره پرداخت می نماید.پرداخت های اجاره می تواند به شکل ماهانه و یا سه ماه یکبار صورت پذیرد.این قرارداد سالانه تمدید شده و تا پایان یکسال امکان فروش ملک شما و بازگرداندن اصل سرمایه وجود ندارد. پس از یکسال در صورت عدم تمایل به ادامه سرمایه گذاری، شرکت ما این آمادگی را خواهد داشت تا ملک مزبور را به قیمت روز از شما برای سرمایه گذاران دیگر خریداری کرده و یا در بازار بفروش برساند.
2- شرکت ما پس از خریداری خانه برای شما،با سرمایه شما اقدام به تجهیز آن نموده و وکالتاً از طرف شما آنرا همانند هتل به اشخاص اجاره می دهد.
در این حالت سرمایه گذاری، شرکت RGSir وکالتاً از طرف شما ،تلاش خواهد نمود تا به بالاترین قیمت ها ، خانه را در ایام سال به افراد مختلف اجاره داده و پس از کسر هزینه های جاری (آب و برق و مالیات و نظافت و...) و 20 درصد حق العمل کاری شرکت ،سود را پس از یکسال به حساب بانکی شما واریز خواهد نمود.
شرکت این آمادگی را دارد تا مبالغی از سود را بصورت توافقی و علی الحساب به شکل ماهیانه و یا سه ماه یکبار به شما پرداخت نماید. در پایان مدت قرارداد و درصورت عدم تمایل شما به ادامه مشارکت،شرکت ما،ملک مزبور و وسایل آنرا به قیمت روز از شما برای سرمایه گذاران دیگر خریداری کرده و یا در بازار بفروش خواهد رساند.
همچنین شما قادر خواهید بود در هر زمانی در طول قرارداد با شرکت ما ،قرارداد را بصورت یکطرفه فسخ نمائید.نیز می توانید بصورت روزانه میزان اجاره دریافتی از مشتریان و تعداد روزهای اجاره شده واحد را از طریق سایت اجاره دهنده رصد نمائید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
علیرضا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.