ریال
شنبه 22 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 08 مرداد 1396 15:59

آموزش سخنرانی و فن بیان، فن بیان، سخنوری ، آموزش سخنرانی و فن بیان ،سخنوران - فن بیان - سخنوری - اصول فنون مذاکره- غلبه بر ترس و اضطراب

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 08 مرداد 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
آموزش سخنوری و فن بیان مبحث اصول و فنون مذاکرات-مقدمه

وقتی به بررسی انسان امروزی می‌پردازیم و او را در مقایسه‌ی با انسان گذشته قرار می‌دهیم متوجه می‌شویم که انسان کنونی به عنوان یک موجود اجتماعی معنای بیشتری می‌یابد تا انسان روزگاران گذشته. ارتباط در روزگار ما معنای وسیعی به خود گرفته و باید در پرتو تعالیم ارتباطی در اجتماعات انسانی حضور یافت و به اخذ نتایج دلخواه در ارتباطات پرداخت.

یادگیری فنون ارتباطی دیگر امری تخصصی و مربوط به اقشاری خاص از جامعه نیست و هر فردی که به دنبال رشد و ترقی و گذر از موانع و دشواریهای مختلف اجتماعی است، می‌بایست بتواند به درستی با تسلط بر فنون ارتباطات مسیر را هموار نموده و به پیشرفت و موفقیت دست یابد. یکی از مهمترین نوع ارتباطات کلامی و البته غیر کلامی مذاکرات می‌باشد و چون مذاکرات یک فضای ارتباطی منحصر به فرد نسبت به کسب منافع در زندگی امروزه است باید به بهترین شکل ممکن بر آن محاط و مسلط بود.

دراین مقالات سعی بر آن شده تا با ذکر نکات کلیدی و مهم مذاکره و بیشتر مبتنی بر فرهنگ بومی ایرانی اسلامی در سطوح حرفه‌ای برای ایرانیان عزیز به نوعی بی‌نیاز از مطالب و به خصوص منابع هر چند مفید اما بدون پشتوانه‌ی فرهنگ غربی گردد. البته در ایجاد این مجموعه سرکار خانم هدیه گونه تلاشی جدی نمودند و نشر و طبع این اثر مدیون زحمات ایشان است.

محمد علی حسینیان

www.sokhanvaran.academy

www.sokhanvaran.org

tel:88776984

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
mahdi
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.