ریال
شنبه 22 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 19 تیر 1396 09:44

آزمون زبان و تافل و آیلتس

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
با نزدیک شدن به آخرین ماه از فصل بهار 96 دوره جدید ثبت نام کلاس زبان انگلیسی از طرف موسسه زبان کرایه چیان ویژه ماه خرداد ماه اعلام گردید.

با ارایه جدول رمان بندی شروع ثبت نام کلاس زبان انگلیسی در ماه خرداد ماه , توضیح مختصری از نحوه برگزاری و ویژگی های این کلاس ها را در ذیل آورده ایم.

تمامی کلاس های این آموزشگاه زبان طبق روال موفق 6 ساله به صورت تک نفره و مجزا با اساتید مجرب و تخصصی زبان با سیستم آموزشی TOP NOTCHبرگزار می شود و با توجه به تک نفره بودن کلاس ها و بهره جویی از اساتید با تجربه این موسسه به عنوان شناخته ترین مرکز برگزاری کلاس های آموزش زبان می باشد.

برای هر فردی یادگیری سریع و راحتِ زبان ، آزمون gmat آزمون زبان mche آزمون زبان msrt نمونه سوالات mcheارزشمند است , و این مرکز به گونه ای به کار خود مسلط است , که زبان را بسیار راحت و خوشایند , در کوتاه ترین زمان به مخاطب خود آموزش دهد .

تاریخ شروع برگزاری کلاس های موسسه زبان کرایه چیان در ماه خرداد ماه به ترتیب 5 خرداد ، 16 خرداد و 25 خرداد ماه خواهد بود.

این موسسه دارای دو شعبه جهت سهولت مسیر برای دانشجویان فراهم شده است.

1-دفتر غرب : میدان پونک , خیابان گلزار یکم , پلاک 3

2- دفتر مرکز : خیابان شریعتی ، نرسیده به خیابان معلم

2-دفتر شرق : میدان رسالت , خیابان فرجام شرقی , پلاک 620 ,طبقه 1 واحد 1

این موسسه زبان که در ششمین سال فعالیت خود است اساتید بسیار با تجربه و تخصصی زبان انگلیسی که با متد روز دنیا کار می کنند را در خود جای داده و این امکان را در دانشجویان قرار داده که این آموزشگاه را با سایر موسسات مقایسه کنند و بهترین مکان را جهت آموزش زبان انتخاب کنند.



ویژگی های کلاس زبان انگلیسی این موسسه

کلاس های تک نفره این مرکز زبان ، درصد قبولی دانشجویان را بیش از پیش بالاتر برده و افزایش بازدهی و دقت دانشجو نیز بالاتر می رود.

اساتید تخصصی کتاب های آموزشی در این مرکز ، آزمون msrt تولیمو آزمون تولیمو آزمون tolimo کلاس آیلتس کلاس زبانبیش از 6 سال تجربه تدریس داشته اند که به نوبه خود تسلط بر روی نحوه تدریس و آموزش را نشان می دهد.

برنامه زمان بندی کلاس زبان انگلیسی برای دانشجویان شاغل یا شهرستانی شناور بوده و پس از جلسه نخست توسط خود دانشجو برنامه کلاس ها مشخص می گردد.

ارایه جزوات آموزشی همراه با

برای ثبت نام و شرکت در کلاس های زبان این موسسه نیازی به آزمون تعیین سطح نخواهید داشت

در این موسسه کلاس ها به صورت 90 دقیقه ای می باشد که طی 10 جلسه به صورت خصوصی برگزار می شودنحوه ثبت نام در کلاس های زبان انگلیسی در این مرکز

دانشجویان متقاضی شرکت در کلاس زبان انگلیسی می توانندنمونه سوالات msrt تدریس خصوصی آیلتس آزمون زبان وزارت بهداشت آزمون gre از هر یک از راه های زیر اقدام نمایند

-تماس تلفنی با دفتر مرکزی (رسالت-مترو علم و صنعت) 77497626 ( تماس در ساعات اداری )

-تماس تلفنی با مرکز غرب ( پونک ) 44416155 ( تماس در ساعات اداری )

-تماس تلفنی با مرکز مرکز ( شریعتی ) 86020847 ( تماس در ساعات اداری )

-تماس با شماره : 09126186234 ( در ساعات غیر اداری )

سامانه ی پیامکی : 5000206040600

ارسال عبارت "کلاس زبان" و یا " آموزشگاه زبان انگلیسی" و یا " موسسه زبان انگلیسی " به شماره سامانه پیامکی این مرکز به شماره 5000206040600

مشاورین این مرکز ظرف مدت 24 ساعت با شما تماس خواهند گرفت.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
علی کراچیان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.