ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 21 دی 1395 08:00

پروژه کارشناسی معبد آناهیتا و تحلیل و بررسی ان

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 21 دی 1395
استان :خراسان رضوي
شهر :مشهد
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
عنوان کامل: بررسی معبد آناهیتا
دسته: عمران-معماری
فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات پروژه: 62

بخشی از مقدمه:
كرمانشاه
سرزمين اهورايى ايران از كناره ‏هاى ‏سيحون تا فرات و از درياى خزر تا دريای ‏فارس براى هر ايرانى پاك نژاد، مقدس وگرامى است.
همان قدر كه آذربايجان هميشه سربلند ومردم سخت كوش و دلاور آن و بلوچستان ‏پهناور و خراسان زرخيز، عزيز و دوست ‏داشتنى است، مازندران و فارس و كردستان ‏و ايلام هم محبوب است; زيرا همه اين‏ سرزمينها جزيى از سرزمين پهناور و مقدس ‏ايران است و قسمتى از پيكر مادر وطن وهرگز در ميان اعضاى بدن نمى‏توان چشم رابر دهان يا دست را بر پا ترجيح داد و اين خطو خال و چشم و ابرو هركدام به جاى خويش ‏نيكو و دوست داشتنى است و هر يك ‏ويژگى خاص خود را دارد و البته همين ‏ويژگيهاست كه باعث مى‏شود ما درباره ‏منطقه‏اى بيش از مناطق ديگر به سخن ‏بپردازيم. از جمله اين مناطق كرمانشاهان است ;منطقه پر اهميتى كه در غربى‏ترين بخش ‏جمهورى اسلامى ايران در كنار مرز ايران وعراق با مساحتى حدود 23622 كيلومترمربع واقع و از كهنسالترين مناطق كشوراست.
مردمش كه بيشتر از نژاد كرد مى‏باشند تيره‏اى نيرومند از نژاد آريا يعنى ساكنان ‏اصلى كشور ايران هستند و زبان كردى آنان ‏شاخه ‏اى از زبان فارسى يعنى زبان ايرانى‏است.
وجه تسميه كرمانشاهان در كتب و متون جغرافيايى يا المسالك والممالك (راهنامه‏ ها - شهرنامه ‏ها) اشارات ‏صريحى وجود دارد كه قرميسين، قرمسين واكثر بشكل قرماسين يا قرماشين معرب واژه‏ كرمانشاهان، كرمانشاه و يا گرمان ساه وگرمان سان بوده و مى‏باشد.
ابوبكر احمدبن محمد بن اسحاق‏همدانى، معروف به ابن فقيه، در كتاب خودبه‏نام ترجمه مختصر البلدان (حدود 279ه.ق) مى‏نويسد: "قباد از مداين تا رودخانه‏ بلخ، در همه راه هيچ سرزمينى نيافت ‏كه هوايش از كرمانشاهان تا گردنه ‏همدان، خوش‏تر و آبش گواراتر ونسيمش لذت بخش‏تر باشد. اين بودكه قرماسين را ساخت و ويژه خويش ‏كاخى بلند بر روى هزار ستون بناكرد." پس قرماسين كلمه‏اى است‏پارسى يعنى كرمانشاه
لینک دانلود:
http://goo.gl/R4wrhm
88,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
سیدمهدی اسکندری
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.