ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 23 مهر 1396 14:17

مهاجرت به کانادا | تحصیل در کانادا

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
اگر شما جویای اقامت کانادا هستید میتوانید به روش های گوناگون به نیت خود جامه عمل بپوشانید لطفا از اطلاعات ذیقیمت سایت ما بهره مند شوید امید که در تصمیم بزرگ شما روزنه ی روشنی ایجاد نماید

روشهای مهاجرت به کانادا : همان گونه که از نام آن بر می آید اعطای حق اقامت به صورت دائمی به واجدین شرایطی است که به کانادا مهاجرت می‌ نمایند.
سازمان خدمات مهاجرتی و حقوقی سلیمانی یکی از سرشناس ترین سازمانهای بین المللی در امور مهاجرت می باشد. این سازمان توسط خانم حوری سلیمانی با هدف کمک کردن به کسانی که در امید مهاجرت برای ساختن آینده بهتر برای خود و خانواده شان هستند، تأسیس گشته است.

خانم حوری سلیمانی و همکاران متخصص ایشان باور دارند تمام افراد حق مسلم دارند که اطلاعات کامل درباره سرزمین و کشوری را داشته باشند که تصمیم به ساختن آینده خود را در آن دارند. افراد داوطلب همچنین باید از حمایت و راهنمایی مشاوران و متخصصین سازمان برای رسیدن به آرمانهایشان، به بهترین وجه ممکن، برخوردار باشند.

به مدت سالیان متمادی این سازمان خدمات مشاوره اییِ گوناگونی را در کلیه زمینه های قوانین مهاجرت که شامل مهاجرت از طریق خانوادگی، تخصصی، تجاری و ویزاهای تحصیلی و توریستی می شود به موکلین تجاری و متخصص خود ارائه داده است. از زمان تأسیس تاکنون، این سازمان شهرت فراوانی را بخاطر کیفیت بالای خدمات و حفظ اسرار موکلین کسب کرده است و مشاوران و متخصصین سازمان تلاش خود را بر اساس فراهم نمودن خدمات حرفه ای و برقراری ارتباط نزدیک و دوستانه با موکلین قرار داده اند .

دراین سازمان، ما همیشه خوشحال خواهیم بود اطلاعات لازم در مورد مهاجرت را در اختیار شما قرار دهیم.

یکی از روشهای مهاجرت به کانادا تحصیل در کانادا می باشد:
افرادی که قصد دارند در مقاطع تحصیلی آکادمیک همچون کالج ها و دانشگاه های کانادا به تحصیل بپردازند نیازمند شرایط ذیل هستند:

۱٫ اخذ اجازه تحصیل در کانادا

جهت اخذ اجازه تحصیل در کانادا , در وهله اول شخص موظف است پس از آشنایی با شرایط, الزامات و قوانین هر دانشگاه یا کالج, از یکی از آنها پذیرش بگیرد. قوانین و شرایط مربوط به پذیرش دانشجو در هر یک از دانشگاه ها و یا کالج ها متفاوت بوده و از اینرو جهت آشنایی با این شرایط فرد می بایستی از طریق وب سایت و یا تماس تلفنی با موسسه مورد نظر, از آنها آگاهی لازم را بدست آورد. در کنار این موارد برای اخذ پذیرش فرد باید تقاضانامه و مدارک مورد نیاز را حدود ۹ تا ۱۲ ماه زودتر به دانشگاه یا کالج مورد نظر بفرستد.

همچنین متقاضی می بایستی دارای مهارت های زبانی لازم باشد که در این خصوص لازم است با شرکت در یکی از آزمون های استاندارد IELTS و TOEFL و اخذ مدرک, جهت تکمیل پذیرش آن را به موسسه مورد نظر ارائه دهد.

۲٫ اخذ ویزای موقت

علاوه بر موارد ذکر شده, جهت اخذ ویزای موقت متقاضی می بایستی از توانایی مالی لازم جهت پرداخت هزینه های موسسه مورد نظر و تامین مخارج زندگی برخوردار بوده و در کنار آن افسر ویزا را در خصوص اینکه پس از اتمام تحصیل در کانادا به کشور خود بازخواهد گشت, متقاعد سازد.

در طول تحصیل متقاضی می تواند بدون اخذ هیچگونه اجازه کار, در محیط دانشگاه یا کالج مورد نظر به کار بپردازد. علاوه بر آن اگر متقاضی قصد داشته باشد در بیرون از محوطه مشغول به کار گردد, نیازمند دریافت اجازه کار work permit می باشد.

پس از پایان دوره تحصیلی در صورتی که متقاضی حداقل به مدت یکسال مشغول به کار تمام وقت در کانادا بوده باشد می تواند جهت دریافت اقامت کانادا (اقامت دائم ) اقدام نماید.
برای مطالعه ی کامل تمام شرایط و ضوابط مهاجرت به کانادا به سایت ما به آدرس https://hoori.ca مراجعه نمائید
آدرس وب سایت : https://hoori.ca
کانال تلگرام سازمان مهاجرتی حوری سلیمانی :https://telegram.me/hoorinews
آدرس دفتر تهران : بلوار آفریقا، خیابان مینا
تلفن دفتر تهران: 02188884719 | 02188662025
آدرس دفتر اصفهان : خیابان سعادت آباد - خیابان شیخ صدوق شمالی
تلفن دفتر اصفهان: 03136631348 | 03136625071
آدرس دفتر تورنتو: 5799 ,Yonge Street ,suite1101 ,Toronto, Ontario Canada M2M 3V3
تلفن دفتر تورنتو : 0016473483434

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
soleimani
ایجاد شده توسط

بیشتر در این دسته بندی: « اعزام دانشجو اعزام »
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.