ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

شنبه, 25 شهریور 1396 13:13

کارآفرینی و اشتغال زایی با دستگاه جوانه ساز رویشگر

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 25 شهریور 1396
استان :اصفهان
شهر :اصفهان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
یکی از جدیدترین کسب و کارهایی که در حال تبدیل شدن به یک فرصت سودآور و پر بهره برای اشتغال زایی و کارآفرینی است،کشت جوانه های خوراکی ارگانیک میباشد.شرکت دانش بنیان رویشگر با هدف کمک به راه اندازی این کسب و کار دستگاهای اتوماتیک و هوشمند کشت جوانه های خوراکی را ساخته و روانه بازار نموده است.

دستگاه کشت جوانه های خوراکی شرکت رویشگر قابلیت تولیدانواع جوانه خوراکی را از 50 کیلوگرم در روز تا700 کیلوگرم را داراست.جوانه گندم،عدس،ماش،شبدر،یونجه،نخود و سایر جوانه های خوراکی...
جوانه ها منبع غنی از ویتامین و آنتی اکسیدان ها برای پیشگیری از انواع بیماریها در کشور درحال گسترش و مصرف روزافزون بوده و کشت اتوماتیک آن در دستگاهای شرکت دانش بنیان رویشگر بعنوان یک فرصت کم نظیر برای اشتغال زایی و کارآفرینی جوانان ایران زمین قلمداد می شود.
با همت مدیران شرکت رویشگر بتازگی تولید جوانه های خوراکی در لیست مشاغل خانگی گنجانده شده و عزیزان کارآفرین میتوانند از مزایای مرتبت با مشاغل خانگی نیز استفاده کنند.
باتوجه به دانش بنیان بودن شرکت رویشگر و حمایت از کارآفرینی و اشتغال زایی هموطنان عزیز،با کمک دولت محترم و با استفاده از منابع مالی صندوق توسعه پژوهش کشور،شرایط اعطای وام کم بهره ای برای خرید جوانه ساز رویشگر فراهم گردیده است.

اگر بدنبال راه اندازی کسب و کاری پر سود و درآمدی حلال هستید و یا اینکه بدنبال شغل مناسبی برای ساعات فراغت خود میباشید با ما تماس بگیرید.

برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با شماره 09136440528 آقای مهندس آیتی تماس بگیرید
هر پیشنهاد جدیدی ارزش شنیدن را دارد................
13,000,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
آقای مهندس آیتی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.