ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

شنبه, 02 بهمن 1395 06:31

دمنوش بِه

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 02 بهمن 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
دمنوش بِه، یکی از خوش‌عطرترین و پرخاصیت‌ترین انواع دمنوش‌هاست. دمنوش بِه، یک نوشیدنی آرام‌بخش برای اعصاب است که بسیار گوارا، خوش‌بو، خوش‌رنگ و مقوی قلب، معده و اعصاب می‌باشد.
خواص چای(دمنوش) بِه: آرام بخش، جلوگیری از اسیدی شدن خون، جلوگیری از غلظت خون، دارای آهن فراوان، ضد سرطان، تقویت کنندۀ قلب و باز کنندۀ عروق آن(به دلیل وجود پکتین) تقویت کنندۀ کبد، دارای ویتامینc و ...
روش دم کردن: به ازاء هر نفر، یک قاشق غذاخوری سرپُر، بِه خشک شده را به همراه هِل و یک فنجان آب جوش داخل قوری ریخته و اجازه دهید به مدت 20 دقیقه روی بخار آب دَم بکشد. همچنین می توان آن را به همراه عسل نیز میل نمود.قیمت هر بسته 100 گرمی 8000 تومان می باشد که برای تعداد 10 عدد به بالا تخفیف لحاظ خواهد شد.
شماره تماس جهت سفارش: 09192219715 علی نژاد

جهت استحضار اینکه به دلیل استفاده از بهترین محصول باغات اصفهان آنهم به صورت گلچین شده و تولیدشده به روش کاملاً بهداشتی و استریل و بدون افزودن رنگ، اسانس و یا هر نوع مواد افزودنی دیگر محصول نهایی دارای کیفیتی عالی بوده و امیدوارم ایرانیان عزیز و هموطنان گرامیم که در هر گوشه این جهان پهناور زندگی می کنند با استفاده و جایگزین کردن این دمنوش فوق العاده با چای- که نتیجه ای جز سرطان، پوکی استخوان، زخم معده،سکته های قلبی و مغزی و تعداد زیادی بیماری و امراض دیگر ندارد* - به یاد و خاطره مام وطن لحظات خوشی را سپری نمایند و سلامتی خود و عزیانشان را تضمین نمایند.
*درخصوص مضرات چای توجه شما و خوانندگان ارجمند را جلب می کنم به لینک (مربوط به آقای دکتر روازاده): http://ravazadeh.com/fa/article/5-nourishment-article/2462-tea.html
8,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
پیمان
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.