ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 14 بهمن 1394 10:15

باشگاه موسسات زیبایی کشور

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 15 بهمن 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

مقدمه :


 


با ظهور فناوری اطلاعات  در جوامع و حضور آن در تمامی  شاخه‏های علوم و حتی جزئی ترین بخش های کاری و زندگی انسان‏ها ، نقش بی بدیل این فناوری بر کسی پوشیده نیست. حذف مرزهای جغرافیایی و پیامد آن، نزدیکی روابط جوامع بشری از شاهکارهای این فناوری محسوب می‏شود. کشور ایران با وسعت جغرافیایی نسبتا زیاد و اسقرار قومیت‏های  گوناگون در مناطق مختلف ، می‏تواند بیش از پیش از این ارتباطات نوین بهره برداری نماید. شناسایی افراد توانمند، جمع آوری اطلاعات دقیق و بروز، ارائه خدمات عمومی، تبلیغات و اطلاع رسانی ، ارائه مطالب و هزاران مورد دیگر از فواید ورود و بهره برداری صحیح در این وادی می‏باشد.


تعریف باشگاه :


 


باشگاه در مفهوم کلی به معنای گردآمدن گروهی از افراد در یک تشکل منسجم  بر پایه منافع همسو می‏باشد.


قطعا جذب افراد در یک باشگاه  و هدایت آن  باید مبتنی بر آیین نامه  خاصی صورت پذیرد. باشگاه موسسات زیبایی ایران یک باشگاه اجتماعی و صنفی بوده و بدور از هرگونه فعالیت  و گرایش سیاسی  صرفا به ارائه خدمات به اعضای خود می‏پردازد.


 


تاریخچه باشگاه  موسسات زیبایی ایران :


 


در مهرماه سال 1393 مجموعه کفشدوزک تهران با مدیریت  خانم معصومه  عبدلی  و همکاری و معاضدت برخی صاحب نظران و کارشناسان خبره در امر شبکه های سراسری و ملی  و مشاوره با مدیران برخی باشگاه‏های اجتماعی ، صنفی و بازاریابی کشوروهمچنین یاری برخی شرکت‏های بازرگانی فعال در عرصه بین المللی، برای نیل به اهداف مشخص ، اقدام به راه اندازی این باشگاه نموده است .


 


چشم انداز :


 


باشگاه موسسات زیبایی ایران  با هدف تبدیل شدن به یک گروه اقتصادی فعال و حرفه ای متشکل از فعالان اقتصادی بخش خصوصی خالص قصد دارد تا با پذیرش نقش محوری، بازوی مشورتی مناسبی برای سازمان آموزش فنی و حرفه‏ای کشور بعنوان متولی آموزش‏های مهارتی کوتاه مدت و همچنین سایر کانون‏ها و انجمن‏های همراستا در تصمیم سازی ها و تصمیم گیری ها در سطح ملی و فراملی باشد.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.