ریال
يكشنبه 16 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 02 مرداد 1396 15:32

داروخانه آنلاین دکترشهربازی

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
وب سایت داروخانه آنلاین

داروخانه آنلاین وب سایت رسمی داروخانه دکتر زهرا شهبازی است . اولین پایگاه اطلاع رسانی جامع اینترنتی محصولات داروخانه که از سال 1393 به صاحب امتیازی خانم زهرا شهبازی تحت نظارت خانم زهرا شهبازی به منظور اطلاع رسانی و آشنائی هرچه بهتر مصرف کنندگان با محصولات داروخانه راه اندازی گردیده است. بر طبق آخرین آمار انجمن داروسازان هر فرد ایرانی به صورت میانگین حداقل یکبار در ماه به داروخانه مراجعه میکند، که البته بیشتر این مراجعات غیردارویی و صرف خرید محصولات بهداشتی و بعضا آرایشی می شود.


ارائه مشاوره رایگان حضوری و تلفنی به مخاطبین
معرفی و اطلاع رسانی در مورد محصولات قابل ارائه در داروخانه
امکان خرید اینترنتی از داروخانه از تمام نقاط کشور
ارسال محصولات به تمام نقاط کشور

خدمات و سرویسهای که داروخانه آنلاین به کاربران خود ارائه می دهد:

معرفی و ارائه محصولات به همراه نحوه مصرف، مشخصه، موارد مصرف، کاربرد، اجزاء تشکیل دهنده، کمپانی و کشور سازنده، قیمت مصرف کننده و همچنین ارائه اطلاعات دقیق و کاربردی از کلیه محصولات از جمله خدماتی است که می توانید برای شناخت و انتخاب محصول دریافت نمایید . امکان جستجوی پیشرفته با اعمال انواع پارامترها و فیلترهای مورد نظر کاربر می تواند شما را در دسترسی به محصولات مورد نظرتان یاری نماید . امکان جستجوی یک محصول بر اساس بارکد آن از جمله امکان قدرتمند وب سایت می باشد که مسلما امکان کسب اطلاعات تکمیلی و یا قیمت فعلی محصول مورد نظرتان را به شما خواهد داد .
حوزه فعالیت:

داروخانه آنلاین تمامی محصولات قابل ارائه در داروخانه ( به غیر از دارو ) را پوشش میدهد . به صورت کلی محصولات ارائه شده در داروخانه آنلاین شامل محصولات آرایشی , بهداشتی , مکملهای رژیمی غذایی , غذای کودک و نوزاد، ارتوپدی و تجهیزات پزشکی می شود.


تهـران، زعفـرانیـه، بـلــوار بهـزادی، نـرسیــده به خیـابـان ثــارالله، داروخـانـه شبـانـه‌روزی منتخب دکتـر زهـرا شهبـازی

تلفـن: 26804187-021

فکـس: 26804187

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.