ریال
شنبه 22 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 21 شهریور 1395 11:11

بنتونیت خاک رس سریعترین ماسک جهت چاقی صورت

رتبه این آیتم
استان :آذربايجان غربي
شهر :آذربایجانغربی،ارومیه
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
خاک رس یک ماده بسیار شگفت انگیز برای زیبایی پوست است که سرشار از املاح معدنی بسیار مفید می باشد .کسانی که از ماسک خاک رس استفاده می کنند دارای پوستی نرم بوده و منافذ پوست را به طور تخصصی پاکسازی می کند. اصولا کسانی که دارای پوست چرب هستند و مخصوصا بعد از بند اندازی و اصلاح صورت دچار جوش می شوند استفاده از ماسک خاک رس توصیه می شود .خاک رس را می توان بر روی انواع پوست چرب ، حساس و مختلط استفاده کرد. می توان گفت کسانی که دچار التهاب و قرمزی پوست هستند می توانند برای درمان از ماسک خاک رس استفاده کنند.
تاثیرات باور نکردنی ماسک خاک رس برای چاقی صورت
ایا می دانید داشتن چهره زیبا و شاداب تا چه حد می تواند بر روی روابط اجتماعی شما تاثیرگذار باشد ، بعد از یک روز طولانی و سخت باید به فکر تغذیه پوست خود نیز باشید .

استفاده از ماسک ها یک تغذیه مناسب برای پوست است که انواع ویتامین ها را وارد پوست خود می کنید .
[at]dehkadeyeros
هر پوستی با توجه به خشکی یا چرب بودن پوست یا جوش داشتن نیاز به شادابی و تغذیه صحیح دارد . در این مقاله سعی میکنیم شما را با خواص خاک رس و فواید ان بر روی پوست بیشتر اشنا کنیم
[at]dehkadeyeros
شرکت ارایشی و بهداشتی در کشور فرانسه با تحقیق بر روی افرادی که دارای پوست چرب هستند ، پرداخته اند . ان ها دریافتند کسانی که دارای پوست چرب هستند همواره دارای جوش های زیر جلدی می باشند این دسته از افراد زمانی که صورتشان را اصلاح می کردند بیشتر دارای التهاب و جوش های شدیدی می شدند ، محققان شرکت با بهره گیری از خواص خاک رس ، ماسک خاک رس را بعد از اصلاح صورت بر روی صورت ان دسته از افراد گذاشتند در یک دوره دو هفته پوست افراد دارای چربی کمتر ، جوش کمتر شد و همچنین پوست ان ها سفت تر از قبل شده بود .
[at]dehkadeyeros
خاک رس یک تغذیه مناسب برای پوست است .که باعث پاکسازی عمیق پوست شده و هرگونه چربی اضافه را از سطح پوست برداشته و باعث شادابی و زیبای پوست می شود .
[at]dehkadeyeros
بر این اساس کسانی که حتی دارای پوست مختلط هستند نیز می توانند از ماسک خاک رس استفاده کرده و به تغذیه پوست خود کمک کنند .

ماسک خاک رس اولین ماسک تخصصی پاک سازی پوست های چرب در دنیا است که در ارایشگاه های مدرن بر روی صورت بانوان و اقایان گذاشته می شود .
[at]dehkadeyeros
250,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.