ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 20 مهر 1395 20:03

ادکلن جیبی ۵۰ میل مردانه کرید اونتوس

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :karaj
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
برند سلطنتی کرید در سال ۲۰۱۱ بار دیگر با عرضه ادکلن مردانه اونتوس قدرت خود را به رخ فعالان بازار عطر و ادکلن در گوشه و کنار دنیا کشید. ادکلنی اعجاب انگیز با رایحه ای کاملا متفاوت و با پارادوکسی عجیب در عطر و بو که هر مرد جوان و حتی میانسالی را مجذوب خود می کند. این ادکلن از زمان عرضه تا کنون یکی از بهترین و شیک ترین ادکلن های بازار به شمار می رود و دارای محبوبیت بسیاری در بین آقایان است.

ادکلن مردانه اونتوس دارای رایحه ای تلخ و طبع خنک است و به راحتی در فصول مختلف سال قابل استفاده است.رایحه اولیه ادکلن کرید اونتوس ترکیبی از انگور سیاه و سیب سرخ و ترنج و آناناس است. رایحه میانی ادکلن با ترکیبیاز رز و چوب درخت قان بویی اعجاب انگیز را ایجاد کرده است و در نت پایانی نیز ترکیبی از مشک و عنبر سادل و خزه درخت بلوط شما را شگفت زده می کند. این ادکلن کاملا شیک و سلطنتی دارای ماندگاری بین هفت تا دوازده ساعت بر اساس نوع لباس است. شیشه های بسیار زیبا و جذاب این ادکلن نیز حاوی ۵۰ میلی لیتر از عطر اونتوس هستند

tapesh299_71000-560445!3_thSm

AVENTUS عطری مردانه- زنانه، قدرتمند با ماندگاری و پخش بوی فوق العاده بالاست که در سال ۲۰۱۱ طراحی و ساخته شد. این عطر در عین شادابی و نشاط، ابهت و روح دراماتیک درهم آمیخته از جنگ و صلح را الهام گرفته از زندگی امپراطوری ناپلئون سوار بر اسب پیروزی به زیبایی هر چه تمامتر در قالبی سلطنتی و کاملا پادشاهانه نشان داده است.

رایحه اولیه: توت سیاه و سفید- ترنج ایتالیایی- سیب فرانسوی- آناناس سلطنتی

رایحه میانی: رز نفیس- درخت غان خشک- یاس مراکشی- نعناع هندی

رایحه اصلی: مشک- خزه درخت بلوط- عنبر- وانیل
150,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
amir
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.