ریال
پنجشنبه 20 ارديبهشت 1403

شنبه, 11 دی 1395 06:43

قرص لاغری ریلاکر

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 11 دی 1395
استان :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

ریلاکر یک قرص رژیم غذایی است که هدف آن کمک به مصرف کنندگان برای کاهش وزن است . همچنین این قرص به (لاغری شکم) در بین مصرف کنندگان شهرت دارد . دلیل این نامگذاری این است که ریلاکر با توجه به مشاهدات و نتایج بدست آمده تاثیر بیشتری روی چربی های ناحیه شکم و پهلو دارد . به گفته متخصصین شرکت سازنده این دارو کاملا گیاهی بوده و عاری از هرگونه مواد غیر مجاز است . در تریکبات این داروی گیاهی از گیاهانی استفاده شده است که علاوه بر کاهش چشمگیر اشتها از استرس و افسرودگی ناشی از افزایش وزن و اندام های حجیم که در بسیاری از فراد به خصوص زنان باعث کاهش انگیزه و اعتماد بنفس میشود جلوگیری میکند .


ریلاکر ساخت شرکت لیپتن آمریکا است که جزو بهترین و پرفروش ترین قرص لاغری در جهان میباشد . هر قوطی ریلاکر حاوی ۶۰ عدد کپسول طلایی رنگ است که برای مصرف ۳۰ روز می باشد . با توجه به اطلاعات درج شده بر روی محصول هدف از ساخت این دارو کاهش ۱۰ کیلو وزن در طی یک دوره می باشد .


داروی ریلاکر هیچ گونه عوارض ندارد و کاملا گیاهی هست و بازگشت ندارد . این دارو با افزایش فعالیت متابولیک بدن باعث سرعت بخشیدن تبدیل چربی ها به انرژی شده و در کنار چربی سوزی ، از جذب قند و چربی جلوگیری می کند که موجب کاهش اشتها زیاد می شود . ریلاکر نیازی به ورزش ندارد.


استرس و نگرانی یکی از علل اصلی چربی شکم است. علم نشان می دهد که این چربی در ناحیه میانی خطرناک ترین چربی در بدن شما که افزایش ابتلا به برخی از بیماری ها ، خصوصا بیماری های قلبی و عروقی ، را افزایش می دهد. در معرض خطر بالا برای فشار خون بالا، دیابت، حمله قلبی، سکته مغزی و مرگ زودرس است که با استفاده از این قرص لاغری شما علاوه بر لاغری و کاهش وزن از این گونه بیماری ها نیز جلوگیری میکند .


این نشان می دهد که Relacore علاوه بر حفظ یک رژیم غذایی سالم و درگیر شدن در فعالیت های بدنی روزانه. در رابطه با رژیم غذایی، به کاهش استرس بسیار کمک می کند.


دکتر امی هیتون ( دکتری بهداشت و تغذیه) درباره ی ریلاکر میگوید :
ریلاکر یک آرام بخش برای تقویت خلق وخوی است که بطور خاص فراورده شده برای به حداقل رساندن عوارض استرس است .


“Relacore is a non-sedating mood enhancer that is specifically formulated to help minimize the negative aspects of stress,” says Dr. Amy Heaton, PhD, Director of Women’s Health and Nutrition for The Carter-Reed Company


توصیه ها :


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
شیخی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.