ریال
شنبه 8 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 02 مرداد 1396 09:36

میکروپیگمنتیشن

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
میکروپیگمنتیشن به فرایند کاشت رنگدانه های زیست سازگار در عمق مشخصی از پوست، با حداقل آسیب به بافت اطلاق می شود. این متد روشی است مبتنی بر اصول علمی و پزشکی با استفاده از دستگاه های استاندارد و وسایل یکبار مصرف استریل که به کاربر این امکان را می دهد که بنا به تقاضای مشتری، نسبت به ارائه یک آرایش دائمی ایمن اقدام نماید.

در آرایش دائمی به روش میکروپیگمنتیشن به دلیل ماهیت انجام کار می بایست به نکات زیر توجه ویژه ای داشت:
دستگاه ها، رنگ ها و ملزومات مصرفی مورد استفاده می بایست براساس اصول پزشکی تهیه و تولید شده باشند، در غیر اینصورت استفاده از وسایل غیراستاندارد می تواند عوارض جبران ناپذیری را برای کاربر و مشتری به همراه داشته باشد.

کاربر دستگاه می بایست دوره های آموزش میکروپیگمنتیشن، تکنیک های انجام کار، اصول زیبایی شناختی، طراحی چهره و … را گذرانده باشد، در غیر اینصورت به دلیل دائمی بودن آرایش، ممکن است خواست مشتری تأمین نشده و باعث ایجاد بحران های روحی در فرد گردد.

دستگاه های میکروپیگمنتیشن کمپانی amiea به عنوان محصولات با کیفیت بالا تائید شده اند که نیازهای اساسی را از لحاظ تکنولوژی و کاربرد، جنبه های پزشکی، دقت، بهداشت و طراحی برطرف می سازند. این دستگاه ها برای ارائه خدمات و کاربردهای مختلف میکروپیگمنتیشن ، به خصوص برای هنرمندانی که می خواهند خلاقیت و استعداد خود را به بهترین شکل ارائه دهند مناسب می باشند. هندپیس های کمپانی amiea بسیار باکیفیت بوده و ساخت کشور آلمان می باشند. هندپیس های amiea برای دستیابی به بالاترین استانداردهای استریلیتی و بهداشت از جنس آلومینیوم ساخته شده اند. این هندپیس ها قابل اتصال به کارتریج های استریل و یکبار مصرفی هستند که تنها برای آنها ساخته شده اند. مزیت دیگر این هندپیس ها، انعطاف پذیری آن در حین انجام کار است. در طول انجام کار، می توان عمق نفوذ سوزن ها را به راحتی و بدون ایجاد اختلال در کار تنظیم نمود. تمامی هندپیس های amiea به صورت ارگونومیک طراحی شده اند، بنابراین کار با آنها حتی برای مدت زمان طولانی بسیار راحت می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
آمیا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.