ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 02 خرداد 1395 06:38

تولیدی و فروشگاه تالیکا

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 02 خرداد 1395
استان :مازندران
شهر :جویبار
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
فعاليت فروشگاه در زمينه هاي فروش مصنوعات فلزي ، مصنوعات پلاستيکي و مصنوعات چوبي مي‌باشد . قيمت هاي درج شده در سايت نيز به روز بوده و به صورت روزانه آپديت و براي تك فروشي ذكر شده است . قيمت قطعي اجناس نيز همان قيمتي است كه در زمان ثبت فاكتور در سايت قيد شده است و پس از ثبت فاكتور تغييرات احتمالي قيمت اجناس در آن بي اثر است . در صورتي كه تعداد بالايي از هر قطعه نياز داريد مي توانيد با ثبت نام بصورت انبوه سازان با احتساب حداقل خرید پنج عدد از هر کالا ، قيمت مناسبي از ما دريافت كنيد .

سفارشات در اين فروشگاه به صورت بانكي (واريز - انتقال وجه يا خريد آنلاين) قابل انجام است . ارسال سفارشات نيز با روش هاي مختلفي نظير پست ، ترمينال ، باربري و ... انجام مي شود .

مرور كردن فروشگاه ما بسيار آسان است شما مي توانيد به راحتي با استفاده از شاخه هاي موجود در سمت راست محصولات موجود در فروشگاه را مرور كنيد و بعد از انتخاب محصول مورد نظر فقط با يك كليك آن را به سبد خريد خود اضافه كنيد . در پايان بعد از تمام شدن خريد مي توانيد به سبد خريد خود رجوع كرده و محصولات موجود در آنجا را مرور كنيد. سپس هر تغيير لازمي را در سبد خريد خود اعمال كرده و سرانجام به مرحله پرداخت نهايي رجوع كنيد تا مراحل خريد شما از فروشگاه ما به پايان برسد.

ضمنا براساس ماده 23 قانون حمايت حقوق مولفان، کليه آثار ارائه شده در اين وب ‌سايت با مجوز از صاحب امتياز اثر مي‌‌باشد .

در پايان متذكر شده كه قبل از ثبت سفارش ‌حتما راهنماي خريد ،‌ قوانين فروشگاه ،‌ مدت زمان آماده سازي سفارشات و شرايط ارسال را مطالعه بفرمائيد تا از بروز مشكلات ناخواسته جلوگيري شود .

تماس با ما :

09111167889

09195092019

Shop-Talika.ir

Info-Talika.ir

کانال تلگرام : [at]InfoTalika

ربات تلگرام : [at]ShopForTalika_Bot

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
mehdi
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.