ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 10 آبان 1395 11:17

حمل و نقل بین المللی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 10 آبان 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
شركت حمل و نقل بین المللی چالاك بار” به جهت همکاری مفتخر است خلاصه ای از سوابق و تجربیات و تخصص خود را كه در زمینه حمل و نقل بین المللی با كادری مجرب و كارآزموده بكار گرفته و در جهت ارتقاء سطح كیفی این صنعت فعالیت نموده به عرض می رساند:

• حمل و نقل جاده ای: حمل كالاهای صادراتی و وارداتی و ترانزیت محمولات از مبادی كشور به كلیه كشورهای اروپائی و كشورهای آسیای میانه و بالعكس بوسیله كامیونهای یخچالدار چادری و كفی تحت پوشش بصورت مستقیم و گروپاژ و همچنین حمل ماشین آلات ؛ نگله های سنگین و ترافیكی.
• حمل و نقل دریائی: حمل كانتینری كالاهای وارداتی و صادراتی و ترانزیتی از بنادر كشور به كلیه نقاط جهان و بالعكس و با امكان گذاشتن كانتینردر محل بارگیری و حمل داخلی آن تا بندر مبداء و انجام تشریفات گمركی در بندر مورد نظر و حمل دریائی تا بندر مقصد.
• حمل و نقل ریلی: حمل كلیه كالاهای وارداتی و صادراتی و ترانزیتی منجمله ماشین آلات از مبادی داخلی به كلیه كشورهای آسیای میانه و بالعكس توسط واگنهای كفی بغلدار و مسقف.
حمل مواد آتشزا: دارا بودن كامیونهای مجهزبه تانكرهای مخصوص حمل مواد آتشزا بخصوص قیرجهت صادرات به كشورهای آسیای میانه و سایركشورهای همجوار

• حمل و نقل تركیبی: حمل مركب دریائی و زمینی و همچنین هوائی و ریلی كالا از مبادی مختلف جهان به بنادر مقاصد مربوطه.
• ارائه خدمات: خدمات گمركی ترانزیت كالاو ارائه اطلاعات مربوطه وانجام عملیات تخلیه بارشماری در بنادرو بارگیری و انجام تشریفات گمركی ترخیص كالا.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
محمدرضاکیا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.