ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

یکشنبه, 26 دی 1395 05:01

وام مشارکت مدنی واردات-صادرات:

رتبه این آیتم
به روز رسانی :یکشنبه, 26 دی 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
آیا در تجارت خود در امر واردات- صادرات کالا یا بازگانی داخلی با مشکل نقدینگی مواجه شدید. آیا برای تامین نقدینگی مجبور هستید با نرخهای بالا پول نزول در بازار پول تهیه نمایید. چرا پول نزول، شما می توانید با نرخ سود بانکی با بهترین شرایط، وام از بانک دریافت نمایید.
اگر به دنبال تهیه وام مشارکت مدنی واردات-صادرات در کوتاه ترین زمان با بهترین شرایط هستید، کافیست با ما تماس بگیرید. ما این وام را برای شما از بانک با بهترین شرایط در کوتاهترین زمان اخذ می کنیم.
ما برای کمک به تامین نقدینگی تجار، کسبه، صاحبین محترم شرکتها آماده ارائه خدمات مشاوره تخصصی برای دریافت وام مشارکت مدنی واردات-صادرات، صرفا برای مبالغ بیشتر از 300 میلیون تومان، در کوتاهترین زمان هستیم.

وام مشارکت مدنی واردات-صادرات، يكي از عقود معين قانون مدني است كه بموجب آن تسهيلات لازم در اختيار اشخاصي كه در امر تجارت و بازرگاني اشتغال دارند قرار مي‌گيرد. بانک یا موسسه مالی موظف است قبل از اقدام به عقد قرارداد ، عملیات موضوع مشارکت مدنی را در حد نیاز بررسی و اطمینان حاصل کند که اصل سرمایه و سود مورد انتظار در طول مشارکت مدنی قابل برگشت باشد. عقد مشارکت مدنی عبارت است از در آميختن سرمايه نقدي بانك یا موسسه مالی و سرمايه نقدي و يا غير نقدي متقاضي با سهم مشخص و مشاع در يك فعاليت اقتصادي معين در زمينه بازرگاني (صادرات- واردات)به مدت معين و با قصد انتفاع طرفين، اين سرمايه مي‌تواند بصورت يكجا و يا برحسب نياز بتدريج در اختيار استفاده كننده از تسهيلات قرار گيرد. وام مشارکت مدنی بر اساس اعتبار مشتری معادل 80 درصد پیش فاکتور ارائه شده تا سقف 70درصد ارزش کارشناسی ملک مسکونی، 60 درصد ملک اداری، 50 درصد ملک تجاری مورد وثیقه پرداخت می گردد. لازم به توضیح است که در زمان پرداخت وام متقاضی می بایست 20 درصد مبلغ سهم خود را در حساب مشترک خود و بانک تامین نماید

دیگر انتظار کافیست تلفن را برداشته و با ما تماس بگیرید.
15 سال تجربه موفق در امور اخذ وام و تسهیلات بانکی

شما می توانید، جهت کسب اطلاعات بیشتر به آدرس وب سایت تخصصی مشاوره وام هونام مراجعه نموده یا با تلفن آقای مهندس عراقی کارشناس متخصص امور وام تماس بگیرید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.