ریال

پنج شنبه, 05 تیر 1393 07:54

دستگاه درمان لکنت زبان

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 07 تیر 1393
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

دستگاه بر طرف کردن کامل  لکنت زبان Breath Man


یکی از عوامل لکنت زبان اختلالات تنفسی در فرد مبتلا به لکنت است . در این موارد فرد مبتلا با اختلال تنفسی که اتفاق می افتد کلمات را با مکث و شدت و فشار تلفظ می کند.


دستگاه پیشرفته Breath Man تنها نمونه موجود در ایران می باشد که با تکنیک تعادل تنفسی مشکلات لکنت را برطرف می سازد . دستگاه با اتصال به ناحیه شکم و قفسه سینه و برقراری ارتباط با کامپیوتر و درج نمودارهای مختلف امکان مشاهده درصد تنفس از شکم وقفسه سینه را فراهم ساخته که درمانگر با توجه به نمودار تنفس شخص لکنتی وی را در نحوه صحیح تنفس راهنمایی می کند شخص لکتتی با مشاهده درصد تنفس خود و انجام مکرر این تمرین نحوه تنفس صحیح را فرا گرفته و لکنت خود را بر طرف می کند. دستگاه به همراه نرم افزاری استفاده می شود که اطلاعات و نمودار تنفسی فرد را در بازه های زمانی مختلف ضبط کرده و می تواند میزان پیشرفت فرد را بصورت نمودار نمایش دهد. همچنین نرم افزار تکنیکهایی مانند DAF ,FAF,SAF,Maskبکار گرفته تا به همراه این دستگاه پکیج کاملی برای درمان لکنت زبان باشد.


 


دستگاه Breath Man  از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا استفاده کرده است. اغلب دستگاه های موجود در بازار ایران صرفا از طریق تکنیک تکرار صدا برای درمان مقوله لکنت استفاده کرده اند و آن را به نام لکنت شکن ارائه می کنند که به اعتقاد برخی از اساتید لکنت این کار روشی است برای روان تر کردن گفتار و نه درمان قطعی لکنت . 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.