ریال

چهارشنبه, 25 تیر 1393 08:22

کانون چاپ و تبلیغات طلیعه

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 26 تیر 1393
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود



کانون تبلیغات طلیعه - استند نمایشگاهی یا استند تبلیغاتی


 


با توجه به نوع غـرفه نمایشگاهی، لوکس و ساده بودن، میـزان برآورد هزینه برای غـرفه آرایی، سلیقه مشتـریان و مخاطبین، محل نمایشگاه (شهـرستان


و یا کشور خارجی)، وزن تجهیزات نمایشگاهی و ... شما می توانید نوع استند تبلیغاتی خود را انتخاب نمایید و محل قرارهای خود را در نمایشگاه بصورت


ویترین نمایشگاه خودتان در معرض نمایش بگذارید. 


 


( توجه داشته باشید که استند نمایشگاهی بی کیفـیت ممکن است به اشتبـاه القاء کننده کیفیت بد محصول شما باشد، پس در انتخـاب کیفـیت استند


و کیفـیت چاپ بسیار دقت بفرمایید)


 


شما می توانید از تصاویر ذیل جهت دسترسی به محصولات (استند نمایشگاهی) اقدام به انتخاب کالا بفـرمایید، همچنین از طریق منوی سبـز رنگ که در


ستون سمت چپ این سایت وجود دارد در قسمت غرفه آرایی نمایشگاهی ، استند مورد نظر خود را انتخاب بفرمائید.


 


همکاران ما در قسمت فروش منتظر تماس شما عزیزان و ارائه پیشنهاد و ایده های نوین در زمینه لوازم غرفه آرایی می باشند .


 


 


 





استند رول اپ    استند پاپ آپ    پاپ آپ کانتر


 

پنل نمایشگاهی   لایت باکس    تابلو های چند تکه


کاتالوگ استند   شاسی و بولت    بنر استند






 


زونکن ( چاپ زونکن )

 


وقتـی کاتالـوگ شمـا با زونکـن ( کلاسور ) خـود شمـا هدیه میشـود،  در بایگانـی با سایر کاتالوگ ها و در یک زونکـن عمومـی ، کلاسـه نمی شود . 


ضمنـاً اسناد و فاکتور های شمـا نیز جای مشخصی دارند.


 


 


کاتالوگ  یا  کالانما (چاپ کاتالوگ )


 


کتابچه و یا راهنمای معرفی کلیات کالا، خدمات، امکانات و... می‌باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی کلی کالا یا خدمات ارائه می‌شود.


در این راهنما بیشتر به جنبه تجاری، بازاریابی و جذب مخاطب توجه می‌شود (بر عکس بروشور که بیشتر به جزئیات و اطلاعات فنی و نحوه استفاده می‌پردازد)


-  در کاتالوگ‌ها عموما از تصاویر و طراحی‌های جذاب جهت معرفی بهتر استفاده می‌شود.


- کاتالوگ ها در ابعاد و اشکال مختلف مورد استفاده قرار میگیرند که بر حسب سلیقه، هزینه، میزان اطلاعات و ... انتخاب می شوند. چند نمونه از انواع کاتالوگ را می توان کاتالوگ دفتر چه ای، فولدر، لت های فانتزی و ... معرفی کرد که با کلیک در اشکال زیر می توانید جزئیات بیشتر را در داخل وب سایت کانون تبلیغات طلیعه مطالعه بفرمایید.


- کاتالوگ ها و فولدر ها قابلیت به یدک کشیدن CD ( سی دی ) و DVD ( دی وی دی ) را دارند، شما می توانید با چاپ سی دی و کپی کردن اطلاعاتتان داخل آن حجم وسیعی از اطلاعات را در قالب تصویر و یا نمایش فیلم  و ... در اختیار مخاطبان قرار دهید.


 


بروشور ( چاپ بروشور )


کتابچه و یا راهنمای معرفی جزئیات کالا، خدمات، امکانات و... می‌باشد که از طرف تولید کننده و یا ارائه دهنده به مصرف کننده و یا مشتری برای معرفی دقیق و راهنمایی در استفاده ارائه می‌گردد.


به طور مثال: یک کارخانه دارو سازی برای معرفی محصولات خود کاتالوگ محصولات را (معمولا با برجسته نمایی در تاثیر گذاری) برای پزشک‌ها و داروخانه‌ها ارسال می‌نماید. و همین تولید کننده بروشور هر محصول را برای معرفی نحوه استفاده، معرفی ممنوعیت‌های استفاده در موارد خاص و همین طور عوارض جانبی، راه‌های درمان در صورت استفاده نادرست و... در بسته بندی هر محصول قرار می‌دهد.


- در بروشور‌ها معمولا علاوه بر تصاویر از نقشه شماتتیک کالا هم استفاده می‌شود.


 - بروشور ها در ابعاد و اشکال مختلف مورد استفاده قرار میگیرند که بر حسب سلیقه، هزینه، میزان اطلاعات و ... انتخاب می شوند. چند نمونه از انواع بروشور را می توان بروشور 2 لتی، بروشور 3 لتی، بروشور 4 لتی، بروشور آکاردئونی و ... معرفی کرد که با کلیک در اشکال زیر می توانید جزئیات بیشتر را در داخل وب سایت کانون تبلیغات طلیعه مطالعه بفرمایید.


 


 


 


 


 


 

 

 


 




به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.