ریال

سه شنبه, 31 تیر 1393 03:56

پودر آب پنير قابوس و شيرخشک صباح

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 31 تیر 1393
استان :گلستان
شهر :گنبد کاووس
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

گروه صنعتي صباح با قدمت بيش از 10 سال توليد کننده محصولات لبني با ظرفيت بيش از 300 تن در روز مي باشد .

اين گروه صنعتي با بهره برداري از کارخانجات مختلف توليدي لبني و تاسيس ساير شرکت هاي بازرگاني مورد نياز به شرح ذيل ، فعاليت خود را در دهه اخير توسعه بخشيده است :

1-شرکت صنايع شير فجر گنبد

اولين کارخانه گروه صنعتي صباح تحت عنوان فوق در سال 1379 با ظرفيت اسمي 10 تن در روز در شهرستان گنبد ، از توابع استان گلستان به بهره برداي رسيده است . اين کارخانه هم اينک با توليد بيش از 100 تن از انواع پنير پاستوريزه و بويژه پنير لاکتيکي با کيفيت بسيار عالي از فعال ترين کارخانه هاي گروه صنعتي مي باشد .

2-شرکت توليدي فرآورده هاي لبني گلستان

اين کارخانه در سال 1383 با ظرفيت اسمي 10 تن در روز و درمجاورت کارخانه صنايع شير فجر به بهره برداري رسيده است محصول منحصر به فرد اين کارخانه شامل انواع پنير است .

3-شرکت صنايع شير فجر آساک قوچان

بمنظور توسعه و افزايش توليد انواع محصولات لبني کارخانه فوق الذکر در سال 1384 در ناحيه صنعتي شهرستان قوچان از توابع استان خراسان رضوي با ظرفيت اسمي 200 تن در روز به بهره برداري رسيده است . اين کارخانه با توليد محصولات متنوع لبني بزرگترين و فعالترين کارخانه گروه صنعتي صباح ميباشد .

4-شرکت صباح پودر فجر

اين کارخانه در زمينه پودر آب پنير با ظرفيت توليد روزانه 10 تن و همچنين 15تن شير خشک در سال 1383 در کنار کارخانه صنايع شير فجر گنبد به بهره برداري رسيده است.

5-شرکت صنايع بسته بندي فجر گلستان

با توجه به حساسيت بالاي توليد و نگهداري فرآورده هاي لبني ، طرح توليد ظروف مورد نياز و مطلوب جهت بسته بندي انواع محصولات لبني ،کارخانه توليد ظروف حلبي و پلي استايرن در سال 1384 در شرکت صنعتي مينودشت از توابع استان گلستان به بهره برداري رسيده است .

6-شرکت خوراک دام و طيور مينو صباح

طرح توليد خوراک دام و طيور در قالب يک طرح مستقل و بمنظور تامين خوراک دام و طيور علوفه دامداريهاي منطقه مورد نظر ، در سال 1382 در شهرک صنعتي مينو دشت به بهره برداي رسيد . اين کارخانه جهت تامين و افزايش شير مورد نياز کارخانه هاي گروه صنعتي صباح نقش موثري ايفا نموده است .

7-شرکت صباح پخش فجر گنبد

اين شرکت با هدف معرفي ، توزيع و پخش محصولات لبني گروه صنعتي صباح در سال 1383 تاسيس و نمايندگيهاي آن در تهران واقصي نقاط کشور جهت فروش محصولات مستقر شده اند.

8-شرکت صباح شير فجر

بمنظور جمع آوري و تامين شير مورد نياز کارخانه هاي مختلف گروه صنعتي صباح ، شرکت صباح شير فجر در سال 1384 تاسيس و فعاليت خود را در مجاورت کارخانه شير فجر گنبد آغاز نموده است .

9-شرکت بازرگاني فجر صباح جهان

اين شرکت در سال 1386 بمنظور توسعه فروش و بويژه صادرات محصولات توليدي به کشورهاي همسايه تحت عنوان دفتر مرکزي گروه صنعتي صباح در تهران تاسيس و مستقر شده است .

10-سردخانه تهران

بمنظور نگهداري و توزيع محصولات لبني توليدي کليه کارخانجات و توزيع و فروش آنها در تهران وحومه ، سردخانه تهران در سال 1388 خريداري و با گنجايش و ظرفيت بالا تجهيز و مورد بهره برداري قرار گرفته است .

-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
مدير فروش: مهدي خمبري
همراه:‌ 09113748813
شماره تماس: 01722583383 داخلي 1288


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مهدی خمبری
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.