ریال
چهارشنبه 18 مهر 1403

جمعه, 17 مهر 1394 20:18

مکالمه خودکار انگلیسی (Speaking Automatically)

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 18 مهر 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

مکالمه خودکار (زبان انگلیسی)


 


بسیاری از زبان آموزان پس ازسال ها شرکت در کلاس های بسیار و گذراندن کتاب ها و سطح های مختلف و حتی اخذ مدرک دانشگاهی (مربوط به زبان انگلیسی) قادر به صحبت کردن به زبان انگلیسی نیستند و یا به سختی می توانند جمله بندی کنند. این مشکل به دلیل روش های ناصحیح آموزشی صورت گرفته است. در این دوره، که مکالمه خودکار نام دارد، همراه با روش هایی نوین و جذاب، مکالمه زبان انگلیسی به صورت خودکار و غریزی آموزش داده می شود.


این دوره شامل ۱۱ جلسه ی ۴ ساعته در روزهای جمعه است. جلسه اول به صورت رایگان برگزار می شود. در این جلسه علاوه بر آشنایی، روند آموزش به طور کامل شرح داده می شود. جلسات به صورت گفت و گوی آزاد (free discussion) برگزار می شوند و مشارکت فعال زبان آموزان را در بر می گیرد.


زبان آموزان از هر سطحی می توانند در این دوره شرکت کنند ولی ترجیحا بهتر است که زبان آموز، تا حدی با زبان انگلیسی آشنایی داشته باشد.


مکالمه خودکار (Speaking Automatically): همانطور که برای مکالمه به زبان فارسی (زبان مادری) به گرامر یا ساختار خاصی نیاز نداریم، در این دوره زبان انگلیسی به گونه ای آموزش داده خواهد شد که به حفظ کردن گرامر و ساختار های سخت و پیچیده نیازی نباشد. آموزش بر مبنای شنیدار خواهد بود که شیوه ای منطقی برای آموزش مکالمه است.


هزینه دوره: در این دوره سعی شده است که حداقل هزینه ی ممکن در نظر گرفته شود و هر جلسه ی ۴ ساعته، ۵۰ هزار تومان می باشد. که در این صورت هزینه کامل دوره ۵۰۰ هزار تومان می باشد. (جلسه ی اول رایگان)


لطفا در صورت تمایل برای ثبت نام و همچنین دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۹۳۷۹۳۴۴۶۷۴ تماس بگیرید و یا پیامک ارسال نمایید.


 


 


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.