ریال
پنجشنبه 19 مهر 1403

سه شنبه, 26 آبان 1394 20:11

موفقیت نامحدود با خودهیپنوتیزم

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 26 آبان 1394
استان :خراسان رضوي
شهر :نیشابور
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

اگر شما از من سوال کنید که چگونه می توانم تغییرات مثبت و جدیدی را در زندگی ام آغاز کنم، پاسخ من این خواهد بود: "خودهیپنوتیزم را یاد بگیرید"



بهترین مقالات در مورد موفقیت فردی و مالی و فایل های صوتی خودهیپنوتیزم را در وب سایت ذهن برتر خواهید یافت.


http://nlpfan.ir


 


 فایل صوتی خودهیپنوتیزم چیست و چگونه از آن استفاده کنیم؟



فرض کنید که شما یک فرد خیلی ناراحت در اجتماع هستید، هر دو ضمیر خودآگاه و ناخودآگاه به شما اجازه نمی دهند که انتخاب درست داشته باشید. شما نیاز دارید به نقطه ای برسید جایی که به ضمیر ناخودآگاه بقبولانید و به این باور برسید که شما در اجتماع فرد موفق و راحتی هستید و تمام اطرافیان شما هم چنین عقایدی داشته باشند. فایل های خودهیپنوتیزم به شما کمک می کند این روند را تسریع ببخشید. با این وجود ضمیر خودآگاه شما به این باور می رسد که شما در موقعیت های اجتماعی خیلی راحت و بدون مشکل هستید. با استفاده از فایل های امواج خودهیپنوتیزم شما می توانید به ضمیر ناخودآگاه خود برنامهبدهید.


 چگونه از این فایل ها استفاده کنیم؟


مهمترین مسأله در استفاده درست از این فایل ها، داشتن استمرار در گوش دادن است. هر چه بیشتر به این فایل ها گوش دهید، پیام ها بیشتر در زندگی شما تأثیر خواهند گذاشت.


پیشنهاد می شود هر روز به آنها گوش دهید. زمان مناسبی را برای خود انتخاب کنید. بیشتر افراد این زمان را شب موقع خواب ، صبح موقع بیدار شدن از خواب یا موقع صرف نهار انتخاب می کنند.


 توصیه میشود روزانه تنها به یک فایل گوش دهید. مکان راحتی را انتخاب کنید جایی که چیزی حواس شما را پرت نکند. این فایل ها به طور میانگین 20 دقیقه طول می کشند که به شما این فرصت را میدهند که در مواقع مختلفی از روز چندین بار به آنها گوش دهید. شما خواهید فهمید که هر چه بیشتر به آنها گوش دهید نتایج بیشتری بدست می آورید. اگر تصویر سازی شما قوی نیست اصلاً نگران نباشید به مرور زمان و با تمرین بیشتر به این توانایی دست پیدا میکنید. چیزی که مهم است این است که شما به تغییراتی که دوست دارید در زندگی تان اتفاق بیفتد فکر کنید و آنها را تصور کنید و مهم نیست که در آغاز تصویرسازی شما عالی باشد.


اگر می خواهید شاهد موفقیت های بیشمار در زندگی خود باشید به وب سایت زیر سر بزنید و از خدمات و مقالات آن بهره مند شوید.


www.nlpfan.ir



به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
رویا
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.