ریال

شنبه, 14 آذر 1394 07:22

مرکز مشاوره شایگانه

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 14 آذر 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

شایگانه نام مرکز مشاوره و خدمات روانشناسی است که به همت هسته ی اصلی کانون روانشناسان مثبت نگر در سال 94 راه اندازی گردید.


شایگانه کمک خواهد کرد، فارغ از سطحی که در آن هستیم، به کمک ابزارهای مشاوره ای و آموزشی، سطح مطلوب تری از زیستن را تجربه کنیم که این خدمات در قالب کارگاه های آموزشی، جلسات مشاوره ی فردی، نقد فیلم، نقد کتاب و... ارائه می گردد.


مسیر شایستگی برای شایگانه مسیری بی انتهاست.


مشاوره و درمان فردی: همه ی ما دریافته ایم که به تنهایی قادر به حل مسائل مختلف زندگی نیستیم و دریافت کمک تخصصی، کنترل بهتر و سریعتر مشکل را ممکن می سازد.


مشاوران شایگانه به افرادی که زندگی شان تحت تاثیر مشکلات قرار گرفته است، خدمات مشاوره‌ای در حوزه های زیر ارائه می‌نمایند. مشاوره خانواده، ازدواج، کودک و نوجوان، وابستگی عاطفی، اهمال‌کاری، کمال‌گرایی، ضعف در اعتماد به نفس و غیره


درمانگران شایگانه به افرادی که زندگیشان تحت تاثیر اختلالات بالینی است، خدمات درمانی ارائه می‌دهند. این اختلالات شامل اضطراب، افسردگی، جنسی، شخصیتی و ... است.


مربیان زندگی (life coach): شایگانه معتقد است که بهبودی در فاصله بین جلسات درمانی و مشاوره‌ای نیاز به حمایت و پیگیری حرفه‌ای در طول هفته دارد. مربیان زندگی در شایگانه، مراجعین را در پیگیری بهبودی خود پشتیبانی می‌نمایند.


آموزش: مدرسین شایگانه به افرادی که زندگی و روان سالمی دارند، مهارتهایی را برای بهتر کردن زندگیشان آموزش می دهند. این مهارت‌ها در حوزه‌های فردی وگروهی در سطوح مبتدی تا پیشرفته طراحی شده است


شماره تماس : 22876216


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.