ریال
پنجشنبه 12 مهر 1403

جمعه, 16 اسفند 1392 02:21

برگزاری جشن ها و مراسم نهادهای دولتی و خصوصی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 17 اسفند 1392
استان :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

برگزاری جشن ها و مراسم نهادهای دولتی و خصوصی
بر این باوریم که هر مجموعه با برگزاری جشن های سالیانه میتواند خانواده ای به وسعت تمام پرسنل خود داشته باشد و این اتحادیت که هرگز گسسته نخواهد شد.
با امکان دعوت از معروفترین مجریان صدا و سیما و خوانندگان کشور.
اجرا
امکان دعوت از بهترین مجریان ایران بنا به درخواست.
موسیقی
امکان دعوت از خوانندگان و گروه های موسیقی معروف ایران بنا به درخواست.
هدایا و تشریفات جانبی
خاطره ای خوش همراه با هدایایی ارزشمند آن چیزی است که میهمانان شرکت کننده در یک مراسم با خود به یادگار می برند. احساس شادی و شادمانی را با ارائه هدیه و برخی تشریفات هیجان انگیز جانبی در یک مراسم دو چندان خواهیم نمود.
ملزومات برگزاری مجالس
برای پذیرایی با کیفیت در تشریفات مجالس ، ملزومات پذیرایی از قبیل ظروف ، میز و صندلی و ابزار طراحی و چیدمان یکی از نقش های کلیدی را در برگزاری مراسم به سبکی متفاوت بر عهده دارد.
فیلم برداری و عکاسی
گروه واحد تصویر برداری از ابزار مدرن تکنولوژی استفاده می نمایند. ثبت خاطرات دلنشین شما با بهترین کیفیت با ماندگاری بلند مدت و کاملاً مدرن صورت می پذیرد.
منوهای پذیرایی
میهمانی طعم و رنگ در مراسم شما ذائقه های مختلف را تحت تأثیر قرار داده و ترکیب متفاوتی از مزه ها باعث لذت بخش تر شدن بخش پذیرایی مراسم می گردد.
محل برگزاری جشن ها
مکان برگزاری مراسم از لحاظ وسعت ، دسترسی به آن مکان و تأمین امنیت حریم خصوصی محل برگزاری مجالس یکی از پارامتر هایی است که راهکار های متفاوتی برای آن وجود دارد.
گل آرایی مراسم و جشن ها
لطافت گل و عطر آن جزئی از احساس خوشایندی است که طراحان گل آرایی به آن می اندیشند و با توجه به فصل های مختلف طراحان گل ارایی در حال انتخاب بهترین گل ها وگیاهان برای برگزاری هر چه با شکوه تر تشریفات مراسم می باشد.
طراحی و چیدمان
آنچه که مسلم است محل برگزاری یک مراسم و دیزاین وچیدمان آن تأثیر بسزایی در میزان رضایت میهمانان شرکت کننده در آن مراسم و کیفیت برگزاری آن را دارد. لذا با بهره مندی از بروزترین علم طراحی مجالس از لحاظ ساختار روانشناسی رنگ ها و دیزاین مدرن خدمات خود را ارائه مینماید.
پرسنل پذیرایی
عوامل اجرایی و پرسنل پذیرایی آموزش دیده و متخصص کلیدی ترین بخش تشریفات مجالس است. مهارت های ارتباطی ، کلامی و اصول مردم داری و روابط با میهمانان ارزنده ترین بخش تشریفات مجالس مدرن می باشد

تلفن تماس: 09125161404
ایمیل: mr.torbaty[at]gmail.com


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
volghan hosseini
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.