ریال
پنجشنبه 12 مهر 1403

دوشنبه, 19 اسفند 1392 02:09

دور کننده و مانع شونده حشرات پشه پران

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 20 اسفند 1392
استان :آذربايجان شرقي
شهر :تبریز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
لوسیون دور کننده و مانع شونده گزش پشه ها و سایر حشرات محصولی صد در صد گیاهی و با ثبت اختراع در جشنواره ملی نوآوری و ثبت اختراعات

 
 
با این لوسیون کودکان شما مورد گزش حشرات موذی نظیر پشه نخواهد شد و خواب راحتی را خواهند داشت.
 
 
در این محصول از روغن آلوورا استفاده شده است تا باعث لطافت و شادابی بیشتر پوست گردد.
 
محصولات مشابه این لوسیون در داروخانه ها وجود دارد ولی تمام این محصولات از ماده شیمیایی تولید شده است در حالیکه لوسیون دور کننده حشرات شرکت دارو پژوهان کاملا گیاهی و عاری از هر نوع ماده شیمیایی می باشد.
 
ماده شیمیایی مورد استفاده در محصولات مشابه اثرات مخربی بر روی پوست لطیف و حساس کودکان می گذارد در حالیکه لوسیون گیاهی شرکت دارو پژوهان از محصولات گیاهی و غیر مضر برای پوست تهیه و تولید شده است.
 
پشه ها و حشرات نه تنها باعث گزش و ايجاد سوزش، خارش، حسا سيت ومزاحمتهاي وسيع انساني مي گردند، بلكه موجب انتقال بسياري از بيماريهاي مهم به انسان و حيوانات مي شوند.  تعداد قابل توجهي از اين بيماريها از اهميت بهداشتي جهاني برخوردار است نظير( مالاريا، ليشمانيوز ها و........) كه ميزان انتشار و مرگ و مير انساني توسط آنها بسيار بالاست.  تامین سلامتی و ايجاد آسايش مردم،  با ممانعت از گزش و خونخواری و انتقال و انتشار بيماري هاي منتقله بوسيله پشه ها و حشرات در انسان و حيوانات از اولویت و اهمیت بهداشتی بسیار بالائی برخوردار میباشد. در این راستا توليدو استفاده از فراورده هاي گیاهی و بیولوژیک دورکننده پشه ها که کاملآ بي ضرر بوده و جایگزین مناسبی برای  انواع شيميايي و مضر آن میباشند توصیه و ترجیح داده میشود.
 
 
از این رو شرکت دارو پژوهان آذر گیاه اقدام به تولید لوسیون با مواد موثره گیاهی نموده است. لوسیون دور کننده و مانع شونده گزش پشه ها جهت مبارزه با بیماری های منتقله بوسیله ناقلین می باشد.
3,800 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درفشی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.