ریال
جمعه 14 ارديبهشت 1403

یکشنبه, 11 بهمن 1394 08:43

تزریق ژل برای افزایش حجم لب

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 12 بهمن 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

درمان با اسید هیالورونیک یک انتخاب پر طرفدار از بین پرکننده های موقت برای افزایش حجم صورت می باشد. این روشی غیر جراحی و امن است که به راحتی چروک و شیارهای صورت را برطرف می کند. از مزایای دیگر این روش، عدم نیاز به تست پوستی می باشد. برند های مختلفی از هیالورونیک موجود می باشد ولی از با کیفیت ترین برند های موجود در بازار ایران می توان به ژوویدرم و آلاینا اشاره کرد. مقادیری اندک از اسید هیالورونیک از طریق سوزنی بسیار ظریف جهت تقویت اسید هیالورونیک خود پوست تزریق می گردد. بسته به میزان چین و چروک پوست و یا میزان افزایش حجم مورد نیاز، درمان در حدود ۲۰ تا ۶۰ دقیقه با حداقل ناراحتی ( به خصوص در مورد محصولات حاوی مواد بی حس کننده ) به طول می انجامد. اثرات درمانی هیالورونیک بسته به غلظت آن بین ۶ تا ۱۲ ماه ماندگاری دارد.
اسید هیالورونیک چیست؟
اسید هیالورونیک ماده ای طبیعی ست که در تمام موجودات زنده یافت می شود. غلظت های بالایی از هیالورونیک در بافت همبند نرم و مایع اطراف چشم یافت می شود. هیالورونیک همچنین در برخی غضروف ها و مایعات مفصلی و در بافت پوست وجود دارد. در بافت پوست، اسید هیالورونیک ماده ای ژله مانند است که فضای بین کلاژن و رشته های الاستین را پر می کند. نقش های هیالورونیک در پوست شامل موارد زیر است: – ارائه مکانیسمی از حمل مواد مغذی ضروری از جریان خون به سلول های زنده ی پوست – آبدار کردن پوست با حفظ آب – فراهم کردن یک بستر و ایفای نقش روان کننده در برابر آسیب های مکانیکی و شیمیایی با گذشت زمان، هم به دلیل فرایند پیری و هم به دلیل قرار گرفتن پوست در معرض عوامل محیطی مانند آلودگی ها و نور خورشید، ذخائر هیالورونیک طبیعی بدن تخریب و نابود می گردد. در ۳۰ ساله ی اخیر اشکال صناعی اسید هیالورونیک ساخته و برای درمان مشکلات روماتولوژی و چشم پزشکی و ترمیم زخم استفاده می شود. در سال های اخیر اشکال صناعی اسید هیالورونیک برای استفاده در صورت هم تولید می گردد. اسامی تجاری ژل های هیالورنیک تولید شده بدین منظورشامل ژوویدرم، رستیلین، پرلین، آلاینا و … می باشند.
از تزریق هیالورونیک در چه نواحی استفاده می شود؟
از تزریقات هیالورونیک می توان به عنوان یک پر کننده پوست برای افزایش حجم و کاهش تورفتگی پوست به دلایل اسکار، زخم و خطوط پوستی و همچنین در جهت افزایش حجم لب استفاده نمود. خطوط و مشکلاتی در صورت که می توان با استفاده از تزریق هیالورونیک اصلاح کرد عبارتند از: – خطوط اخم بین ابروها – خطوط سیگاری ها یا همان خطوط عمودی بالای لب فوقانی – خطوط ماریونت در کناره های دهان – خطوط نگرانی که به صورت افقی بر روی پیشانی ایجاد می شوند – خطوط پا کلاغی در گوشه های چشم – خطوط خنده یا نازولابیال که از کنار بینی تا گوشه های دهان کشیده شده اند – فرورفتگی گونه ها – تقویت خط لب – جای جوش – برخی اسکار های صورت
آیا تزریق هیالورونیک برای من مناسب است؟
هیالورونیک تقریبا برای همه افراد قابل استفاده است. از آنجا که ترکیب شیمیایی هیالورنیک در بین همه گونه ها یکسان است، آلرژی نسبت به آن بسیار نادر است و برخلاف ایمپلنت کلاژن گاوی نیاز به تست پوستی ندارد.
درمان با هیالورونیک چگونه انجام می پذیرد؟
این درمان در کلینیک و مراکز پزشکی توسط پزشک یا پرستار آموزش دیده انجام می گردد. مراحل درمان هیالورونیک چگونه است؟ – شستشوی کامل صورت – پاک کردن منطقه درمان با یک ضدعفونی کننده – استفاده از یک بی حس کننده موضعی در منطقه درمان – روش تزریق بسته به پزشک متفاوت است اما هم از روش تزریق پشت سر هم داخل جلدی و یا روش تونلی یا نخی استفاده می شود – بسته به منطقه تحت درمان ممکن است پوست به آرامی ماساژ داده شود – بلافاصله و یا در عرض چند ساعت پس از تزریق محل عمل ممکن است قرمز و متورم شود. این قرمزی و تورم در طی یک هفته ناپدید می گردد – یک یا دو جلسه درمانی (با فواصل حداقل یک هفته ای) ممکن است برای رسیدن به تصحیح مورد نظر لازم باشد
هیالورونیک چه مدت دوام دارد ؟
ژل هیالورونیک دائمی نیست. به مانند هیالورونیک اسید طبیعی، هیالورونیک سنتتیکی که به پوست تزریق شده به تدریج شکسته شده و توسط بدن جذب می گردد. در اغلب موارد ماندگاری ژل بین ۶ تا ۹ ماه می باشد. پس از این مدت برای حفظ نتایج اولیه تکرار درمان یا درمان های ترمیمی نیاز خواهد بود.
آیا تزریق ژل هیالورونیک دارای عوارض جانبی است؟
به طور کلی درمان با هیالورونیک بسیار خوب تحمل می گردد. در هنگام درمان غالب بیمار میزان کمی ناخوشایندی را ذکر می کنند. این ناخوشایندی با استعمال داروهای بی حسی موضعی به حداقل می رسد. بلافاصله پس از درمان در محل ممکن است قرمزی، تورم و حساس بودن به لمس وجود داشته باشد که در عرض چند روز بهبود می یابد. در موارد نادر حساسیت به هیالورونیک گزارش شده است. این حساسیت به صورت که برامدگی قرمز خود را نشان می دهد و برای چند هفته تا چند ماه باقی می ماند. تزریق داروهای تجزیه کننده هیالورونیک به موضع، روند درمان عارضه ایجاد شده را تسریع می کند.
تلفن تماس کلینیک برای تعیین وقت قبلی مشاوره رایگان پوست مو زیبایی تناسب اندام 02133051283

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
دکتر کاظم محقق
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.