ریال
سه شنبه 25 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 04 مرداد 1395 08:34

مرکز توانبخشی یاس

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تاریخچه مرکز ما:

مرکز جامع توانبخشی سالمندان یاس از سال ۱۳۸۸ به همت برخی از متخصصین در مکانی واقع در غرب تهران ( شهرک غرب ) تاسیس گردید .اما متاسفانه به دلایل متعدد از جمله عدم شناخت جامعه هدف با این الگوی توانبخشی و توان مالی برای پرداخت هزینه ها ، این مرکز با مشکلات متعدد مالی روبرو گشت و پس از گذشت یک و نیم سال با شکست مواجه شد . اما خوشبختانه پس از آن با حمایت سازمان بهزیستی و مسئولین دلسوز آن ، همت سرکار خانم دکتر مرضیه شیرازی خواه و حمایت مدیریت عامل نیروگاه طرشت در همان سال در مکان فعلی واقع در ستارخان مجددا راه اندازی شد .
معرفی مرکز ما:

مرکز یاس یک مرکز توانبخشی ارائه دهنده خدمات جامع در زمینه توانبخشی به سالمندان ، افراد دارای ناتوانی و خانواده های آنها می باشد . ما به مراجعیین مان از طریق برگزاری کلاسهای آموزشی ، ارائه خدمات پزشکی، توانبخشی ، مراقبتی و توانبخشی اجتماعی از طریق تشکیل شبکه های اجتماعی بین اعضا مرکز کمک می کنیم تا افراد به توانمندی و استقلال لازم در زندگی خود برسند . ما در این حوزه به عنوان اولین و تنها مرکز روزانه توانبخشی در سالمندان سعی نموده ایم که با بهره گیری از یک تیم قوی ، آموزش دیده و منسجم خدمات جامع را با حداکثر تاثیر به افراد مراجعه کننده ارائه نماییم .
هم اکنون این مرکز خدمات خود را به صور ذیل ارائه می دهد:

مراقبت و توانبخشی روزانه
توانبخشی در منزل
مراقبت در منزل
طرح توانمند سازی

چشم انداز مرکز ما:

مرکز جامع توانبخشی یاس در نظر دارد حداکثر در ۱۰ سال آینده به عنوان یکی از مراکز ارجاعی پیشرو در ارائه خدمات ارتقاء سلامت، تشخیص زودرس، مداخله و توانبخشی به هنگام به بالغین و سالمندان قرار گیرد و دست­ اندرکاران امور سلامت ، سیستم­های درمانی و نیازمندان به خدمات توانبخشی مرکز یاس را در حیطه­ های مذکور به عنوان یک حلقه تکمیلی بعد از درمان حاد در سطح کشور شناخته باشند.
ماموریت ما :

ما به دنبال این هستیم که افراد مراجعه کننده به ما از کیفیت بالایی از زندگی برخوردار شوند . و در کنار آن بتوانیم یاریگران و حمایت کننده های خوبی برای آنها و خانواده هایشان باشیم . ما اعتقاد داریم که هر خانواده ای منحصر به فرد است و نیاز های خاص خود را دارد . لذا سعی می کنیم با ارائه برنامه ای جامع با کمک تیمی منسجم نیازهای مراجعینمان را برطرف سازیم.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.