ریال
يكشنبه 16 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 15 آبان 1397 13:38

تونیک تقویت کننده و ضد ریزش مو لاناریا

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 15 آبان 1397
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
امروزه ریزش مو در بین زنان و مردان ( به خصوص مردان) به معضلی بسیار بزرگ تبدیل شده و هر کس به نوبه ی خود به دنبال راه حلی برای حل این مشکل می باشد.
روش های مختلفی مثل کاشت مو و دارو های مختلف برای رفع این مشکل وجود دارد، اما ممکن است نتیجه دلخواه را نداشته باشند. ما به شما راه حلی بسیار ساده و تاثیر گذار را پیشنهاد می‌کنیم تا مشکل ریزش مو و طاسی خو را هرچه سریعتر و در کمترین زمان برطرف کنید.
دکتر حامد نوروزیان محلولی را فرموله کرده که به همراه روش درمانی پیشنهادی ایشان باعث تقویت و استحکام پیاز مو شده و جریان گردش خون مویرگی را افزایش می‌دهد و همین باعث جلوگیری از انواع ریزش مو و کمک به افزایش رشد مو می‌شود.
کسانی که قصد استفاده از پکیج ضد ریزش و رشد مو را دارند می‌توانند به یکی از 4 نمایندگی مجاز ما در شهر تهران ( مرکز درمانی شماره 1: داروخانه دکتر نوروزیان، مرکز درمانی شماره 2: داروخانه دکتر انصاری، مرکز درمانی شماره 3: داروخانه دکتر خرسند و مرکز درمانی شماره 4: داروخانه ارغوان) مراجعه نموده و درمان ریزش موی خود را شروع کنند. جهت دریافت پک دکتر نوروزریان در شهرستان ها نیز می‌توانید جهت مشاوره با شماره 09375980665 – 02140882077 تماس حاصل نمایید. همچنین جهت اطلاعات بیشتر در مورد این محلول می‌توانید به سایت های Lanariahairtonic.com و Lanariatonic.com مراجعه نمایید.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
نگین دارو
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.