ریال
جمعه 31 فروردين 1403

یکشنبه, 25 بهمن 1394 07:35

کراودفاندینگ یا جذب سرمایه جمعی

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 26 بهمن 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

سلام...
من میلاد آقاجانی هستم

حدود 2ساله که روی ایده جدیدم کار میکنم.
توضیح کوتاه از ایده
تا حالا شده با خودت فکر کنی اونایی بدون مجوز آهنگ میدن بیرون زندگیشون رو از کجا تامین میکنن؟ فکر میکنی همشون بچه پولدارن؟ یا اینکه حتما یه اسپانسر پشتشونه؟ اصلا اونایی هم که با مجوز آلبوم میدن بیرون چی؟لابد فکر میکنی کار و بار همشون سکه است؟! دانشجو های رشته موسیقی چی اونا بعد از فارغ التحصیلی چیکار میکنن؟ لابد میگی هرکدوم میرن تو یه ارکستر یا گروهی مشغول کار میشن دیگه. بیاید با هم یه قدمی بزنیم حوالی کوچه موسیقی، همون جایی که خیلی از آهنگ هایی که با هاش تو شادی و غم خاطره داریم  متولد میشن و ما از حال احالی اون کوچه بیخبریم.
من برای به نتیجه رسیدن این ایده خیلی تلاش کردم و دوست دارم به نتیجه برسه. مراحل اولیه پیاده سازی ایده رو تا جاهایی جلو بردم اما الان به مرحله ای رسیده که برای اتمام پروژه ام و تولیدش به سرمایه نیاز دارم. برای تامین هزینه های اجرای ایده ام سراغ سرمایه گذارها، ارگان هایی رفتم اما موفق به جذب سرمایه نشدم.چون راه ارتباطی خیلی سختی وجود داره.
این اواخر با روش جدیدی از جذب سرمایه آشنا شدم که سالهاست در آمریکا و اروپا استفاده میشه و تا الان هم نتایج مثبت زیادی ازش گرفتن. اسم این روش کراودفاندینگه –Crowdfunding و الان هم وب سایتی به اسم حامی جو داره در ایران پیاده اش می کنه. خوب منم با توجه به نبود سرمایه و سرمایه گذار تصمیم گرفتم از این روش استفاده کنم. این روش به من کمک می کنه که سرمایه مورد نیازم رو از طریق خانواده، فامیل، دوستان و کسانی که کارم رو دوست دارن تامین کنم. به علاوه کمک می کنه بتونم مخاطب های کار خودم رو جذب کنم و بتونم اثر/محصولم رو بهشون عرضه کنم. کار کراودفاندینگ خیریه ای نیست. افرادی که در تامین سرمایه پروژه ام با من مشارکت مالی می کنند، در ازای پولی که به من میدن از نتیجه کارم استفاده خواهند کرد. مثلا خیلی از عزیزان علاقه دارن که یک هنرمند رو از نزدیک ببینن و باهاش گپ بزنن و عکس یادگاری بگیرن و ما این امکان رو به وجود میاریم تا دوستانی بتوانند در کنار عزیزان حاظر در فیلم باشن.یا بعضی هدایای ویژه مثل آیفون 6 و پول نقد که میتونه برای دوستان دیگه جذابیت داشته باشه..... پس یه معامله برد- برده.
من برای تموم شدن پروژه ام  به مشارکت و همراهی شما نیاز دارم.
لینک زیر پروژه ایه که من در سایت حامی جو تعریف کردم و میخوام به روش کراودفاندینگ سرمایه مورد نیازم رو جذب کنم. لطفا در صورت امکان، به صورت مالی با من مشارکت کنین و یا به صورت معنوی از من حمایت کنین و پروژه من رو به دوستانتون معرفی کنین و در شبکه های اجتماعیتون به اشتراک بذارین.
http://goo.gl/vN9q42
با سپاس
میلاد آقاجانی


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.