ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

شنبه, 26 مرداد 1398 15:18

مکمل غذایی اسب – تغذیه کره اسب – افزایش قد کره اسب – کنسانتره تخصصی اسب – کنسانتره پلت شده اسب – خوراک کنسانتره کنسانتره اسب استقامت _ کنسانتره اسب پرش _ کنسانتره اسب در حال رشد - کنسانتره اسب مادیان و کره – کنسانتره اسب ورزشی – کنسانتره برای مادی

رتبه این آیتم
رتبه 1 در 1 رای از 1 تا 5
به روز رسانی :شنبه, 26 مرداد 1398
استان :اصفهان
شهر :اصفهان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
گروه تولیدی لاوان با بیش از سی سال تجربه ، با همکاری کارشناسان دامپزشکی و تغذیه و اساتید دانشگاه ، شروع به فعالیت نموده و در عرصه تولید، مشاوره علمی و خدمت رسانی جهت تهیه انواع مکمل و کنسانتره های دام و طیور پیشتاز است .
این شرکت همواره تلاش نموده با ارتباط با متخصصین داخلی و خارجی و برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی ، در جهت ارتقا کیفیت تولید و پرورش همگام با سطوح بالای علمی جهان ، گام بردارد .
حال کارشناسان این شرکت با همکاری اساتید دانشگاه freie برلین شروع به تولید انواع کنسانتره جهت استفاده در صنعت پرورش و نگهداری اسب نموده اند.
کیفیت بالای محصولات ما ، حاصل دانش استعداد و تلاش بی وقفه نیروی انسانی ، ارتباط و بهره گیری از علم روز دنیا و همچنین استفاده از بهترین مواد اولیه و سیستم کنترل کیفیت منظم یکپارچه در تولیدات است .

انواع تولیدات کنسانتره های اسب :
کنسانتره شبدیز : به صورتی فرموله شده که بهترین انتخاب جهت مصرف در اسب های پرورشی با فعالیت بالا و اسب های با کار سنگین
و سخت و اسب ای تروبرد ، کورس ، پرش و استقامت است .
این کنسانتره دارای سطح بالای انرژی ، سطح پایین پروتئین متناسب با نیاز گروه مورد نظر و مکمل های غنی شده ( ویتامینه و معدنی ) و بخصوص سطح بالای ویتامین می باشد .


کنسانتره رخش : مخصوص اسب های ورزشی در دوره های آمادگی جسمانی وتمرینات سخت شرکت در مسابقات می باشد
این محصول بدلیل دارا بودن انرژی بالا و سطح پروتئین متناسب ، نیاز اسب های ورزشی را برآورده کرده و همچنین به دلیل دارا بودن مکمل های غنی شده از ویتامین ها و مواد معدنی ، می تواند به افزایش اشتها ، که منجر به دریافت موادغذایی و الکترولیت ها می شود و کاهش استرس اسب در زمان برگزار مسابقات کمک می کند.


کنسانتره گل آفرید : جهت اسب های ورزشی و تمرینی با فعالیت متوسط تا سنگین و همچنین اسب هایی که به منظور زیبایی و پرورش می یایند . استفاده می شود .
مصرف این محصول می تواند به سلامت و شادی پوست و سم ها کمک شایانی نماید . در مورد این اسب ها می توان با مشورت کارشناسان ما از روغن مخصوص حاوی امگا 3 استفاده نمود .


کنسانتره گل توسن : برای مادیان های باردار ( از شش ماهگی بارداری ) و مادیان های شیرده تا دوران از شیرگیری کره اسب ها ، استفاده می شود این محصول بدلیل دارا بودن سطح بالای اسیدهای آمینه و پروتئین و کلسیم و ویتامین ها ، قادر به تامین نیازهای مادیان و همچنین نیازهای کره از طریق انتقال از شیر بوده و در سلامتی مادیان و ارتقا سیستم ایمنی و مقاومت کره ها و رشد سیستم عضلانی و اسکلتی کره موثر است .

کنسانتره مارال : ویژه باشگاه سوارکاری جهت استفاده در اسب ها در دوره های آموزشی و تربیتی و اسب ها در شرایط تمرینی سبک و متوسط اسب های بالغ و در حال رشد و همچنین پونی ها مناسب
می باشد . این محصول بدلیل داشتن سطح متعادلی از انرژی و پروتئین و همچنین دارا بودن مکمل های ویتامینه و معدنی ،
می تواند تمام نیازهای گروه های فوق را برآورده نماید .


کنسانتر های رعد : به دلیل دارا بودن سطح مناسب از انرژی و پروتئین و ویتامین ها ، که از یونجه و غلات و مکمل های ویتامینه و معدنی ساخته شده ، جهت اسب های عصبی و بد اخلاق و همچنین اسب های دوان استراحت و روزهای تعطیل مناسب می باشد

کنسانتره غزال : بدلیل دارا بودن سطح بالای انرژی و پروتئین و ویتامین ها و اسیدهای آمینه و کلسیم و فسفر ، برای کره اسب های در ما ه های اول بعد از شیر گیری تا 18ماهگی بدلیل تاثیر در روند رشد سیستم عضلانی و استخوانی کره اسب بسیار مناسب می باشد .

مکمل غذایی اسب – تغذیه کره اسب – افزایش قد کره اسب – کنسانتره تخصصی اسب – کنسانتره پلت شده اسب – خوراک کنسانتره
کنسانتره اسب استقامت _ کنسانتره اسب پرش _ کنسانتره اسب در حال رشد - کنسانتره اسب مادیان و کره – کنسانتره اسب ورزشی – کنسانتره برای مادیان باردار - کنسانتره اسب سوارکاری –

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
دکتر منصور خسروی
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.