ریال
شنبه 15 ارديبهشت 1403

شنبه, 13 آبان 1396 09:53

موسسه حقوقی وثبتی آماتیس

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 13 آبان 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
برند یا علامت تجاری برای تمایز بخشیدن به محصول یا محصولات شما از سایر کالاهای مشابه در بازار است و به بیانی دیگر از نام یا علامت تجاری نیز میتوان برای تمایز بخشیدن به کسب و کارها استفاده کرد ویک شرکتی را با استفاده از برندسازی به عنوان یک برند تجاری موفق برسر زبان ها انداخت.
بله، یک تحول در دنیای تجارت در حال شکل گیری می باشد، تحولی که فروش را به خرید مبدل می سازد، این تحول به دلیل ظهور نام تجاری کالاها و خدمات تقویت و تسریع می شود.
پدیده فروش در تثبیت نام تجاری کالا نهفته شده است، بعبارتی دیگر فروش نیست بلکه خرید صورت می گیرد. این امر در فروشگاه های اینترنتی(که در ایران نیز در حال رشد می باشد) از اهمیت بالاتری برخوردار می باشد چراکه ما با اعتمادی که به آن برند(مارک) مورد نظر داریم خرید خود را براحتی انجام داده و آن را در محل تحویل می گیریم.
شما می توانید با تشکیل یک واحد هر چند کوچک در مجموعه خود برای این امر و با کمک از مشاوره کانون های آگهی و تبلیغات معتبر و متخصص مسیر درستی در راستای این امر ارزشمند گام بردارید.
به عقیده بسیاری از کارشناسان و بنیانگذاران موفق تجارت های مختلف، راه اندازی یک مجموعه بدون تفکر برند کردن آن یک اشتباه بزرگ است
تعریف عمومی برند
برند یا نمانام به طور کلی مجموعه ای از برداشت های ذهنی، احساسی، منطقی و برتری هایی است که مشتری نسبت به یک محصول و یا خدمات بر اساس نام برند آن در بین محصولات مشابه قائل می شود!
در واقع برند یک فرم مفهوم دارد، جمع کل احساسات و برداشت هایی است که تمام مخاطبان احتمالی (مشتریان بالقوه) و مشتریان کنونی شما در ذهن و قلب خود، درباره شما حس می کنند!
عوامل بسیاری در پروسه برندینگ تاثیر گذارند از جمله نام، نشانه(لوگو)، طرح بسته بندی، ویژگی های محصول و یا خدمات، وب سایت، تبلیغات، مدیریت مجموعه، پرسنل که می توان از آنها به عنوان عناصر برندینگ نام برد.
جهت مشاوره و ثبت علامت و نام تجاری با شماره زیر تماس حاصل نمایید:
خانم یگانه : 26763955 خانم سلیمانی : 22134152
خانم اشرفی : 22140208 خانم ابراهیمی : 26763927
مدیریت : خانم وحدت
تلفن تماس جهت مشاوره رایگان : 09120853998
شهرک غرب ؛ بلوار فرحزادی , گلستان دوم , ده متری اول , نبش پاساژ مهرداد , پلاک 17 واحد 3

Amatissabt.coM

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
موسسه ثبتی حقوقی آماتیس
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.