ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

سه شنبه, 07 دی 1395 11:26

تعمییر تلویزیون

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
تعمیرات تلویزیون

تعمیرات تلویزیون : امروز دیگر تلویزیون به مهمترین تفریح در سراسر گیتی بدل شده است و بالطبع تعمیرات تلویزیون و خرابی آن جایگاه مهمی در میان تعمیرات بردهای الکترونیکی پیدا کرده است مخصوصاً از زمانیکه تلویزیونهای پلاسما ,ال سی دی ,ال ای دی ,تری دی یا سه بعدی و در آخرین گام تلویزیونهای او ال ای دی وارد بازار شده اند باعث افزاریش تعمیرات در آنها نیز گردیده است.
آموزش تعمیرات تخصصی تلویزیون

– تعمیر و تعمیرات انواع تلویزیون ال ای دی ال سی دی پلاسما بک لایت سونی ال جی سامسونگ ایکس ویژن پاناسونیک فیلیپس هیتاچی جی وی سی .

– تعمیر تخصصی انواع پنل تلویزیون ال سی دی و تعمیرات تلویزیون ال ای دی پنل اب خورده خرابی در تصویر و خط دار سونی ال جی سامسونگ .

– تعمیر و تعمیرات انواع تلویزیون لامپی پروجکشن دوو صنام شهاب پارس ال جی سونی سامسونگ توشیبا پاناسونیک فیلیپس هیتاچی .

– تعمیر و تعمیرات انواع خرابی تلویزیون ال ای دی ال سی دی پلاسما تی سی ال اسنوا توشیبا گراندیک مارشال پارس یوتکس صنام شارپ دوو .

– تعمیر انواع تلویزیون در منزل . تعمیرات تلویزیون در محل . تعمیر تلویزیون ال ای دی ال سی دی سونی ال جی سامسونگآموزش تعویض پنل تلویزویون

عیب های شایع تلویزیون های سامسونگ در این سری خرابی بک لایت می باشد. تعمیر تلویزیون های ال ای دی سامسونگ که بک لایت آن خراب است در منزل و محل مشتری انجام می شود. تعمیرات با ضمانت سه ماهه می باشد و اصلاحات لازم برای جلوگیری از خرابی دوباره انجام می شود.

نبود صدا مربوط به برد مین می باشد که در انواع تلویزیون ها نحوه تعمیرات متفاوت است. خرابی صدا از قسمت های مختلف برد می تواند باشد که باید دقیق مورد بررسی قرار بگیرد.

این عیب در تلویزیون های ال سی دی سامسونگ زیاد پیش می آید که پس از کار کردن و گرم شدن تلویزیون برای یک لحضه تصویر قطع و دوباره وصل می شود. در بیشتر مواقع این ایراد به دلیل ضعف پنل می باشد که در منزل مشتری تعمیرات انجام می شود. در بعضی از موارد نیز از بردهای پاور و مین نیز می تواند باشد که این موارد نیز در منزل تعمیر می شود و شامل سه ماه ضمانت می باشد.

شارپ SHARP – ال جی LG – سامسونگ SAMSUNG – فیلیپس PHILIPS- سونی sony- صنام -پاناسونیک panasonic- پارس pars – پارس گراندیک – دوو – DAEWOO

آدرس:تهران-میدان انقلاب-کارگر شمالی-بعد از چهاراه نصرت-کوچه عبدی نژاد-پلاک18-طبقه سوم

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
پایتخت
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.