ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 19 بهمن 1394 03:22

فروشگاه اینترنتی دتری

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 19 بهمن 1394
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

با توسعه صنعت ارتباطات و تجارت الکترونیک و همگانی شدن استفاده از اینترنت در زندگی روزمره الگو های نوین خرید مطابق با نیازها و سلایق امروزی بشر بوجود آمده است . امروزه خرید از فروشگاه های اینترنتی دیگر امری تشریفاتی و دور از ذهن نیست بلکه بخش زیادی از نیاز های خانواده ها را تامین می کند.
زندگی های پر مشغله کنونی ما را بر آن داشته تا برای سپری کردن اوقات فراغت خود بین اموری همچون مطالعه ، ورزش ، تفریحات شخصی یا خرید یکی را انتخاب کنیم به همین جهت تلاش بر این است تا روش ساده تری برای انجام فعالیت های وقت گیری مانند خرید برگزینیم .
یکی از بهترین روشها در دنیای مدرن امروز خرید اینترنتی است . در خرید از فروشگاه اینترنتی ديگر نيازي به رانندگي تا فروشگاه در ترافیک و یافتن محل پارك نیست و این فرصت را به ما می دهد تا زمان کمتری برای خرید صرف کرده و اوقات فراغت خود را بیشتر صرف سایر امور مورد علاقه خود کنیم . از طرف دیگر منافع خرید اینترنتی از قبیل تنوع و گستردگی انتخاب کالا و حق انتخاب بیشتر ، مقایسه دقیق محصولات در زمانی کوتاه ، امکان خرید از خانه، دفتر كار و حتي از طريق تلفن همراه ،راحتی و آرامش در هنگام خرید و... باعث گردید هر انسان هوشمندی از این روش برای تامین نیازهای خود هر چه بیشتر بهره گیرد .
ایشاپفا افتخار دارد بعنوان یکی از فروشگاه معتبر و بزرگ اینترنتی با جمع آوری کلکسیونی از متنوع ترین محصولات با کیفیت و برتر ضمن ارائه حق انتخاب وسیعی از محصولات خریدی مطمئن و دلچسب را برای مشتریان به ارمغان آورد .
خطی مشی ایشاپفا صداقت ، اعتماد ، کیفیت محوری ، عملکرد مطلوب ، تعهد و حفظ مبانی اخلاقی و حرفه ای می باشد . این مجوموعه با گرد آوری کادری مجرب در تلاش است تا سرویسی با کیفیت و بروز را به منظور سهولت در فرایند انتخاب و خرید در وب سایت خود برای مشتریان مهیا نماید و امکانات کامل و کاربر پسندی را در اختیار آنان قرار دهد .
ارائه خدمات پس از فروش و پاسخگویی به مشتریان محترم یکی دیگر از اولیت های مهم ایشاپفا بوده تا از این رو رضایت حداکثری خریداران را که سرمایه اصلی خود می داند فراهم آورد.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
مرضیه
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.