ریال
جمعه 10 فروردين 1403

پنج شنبه, 04 شهریور 1395 08:43

ثبت آگهی رایگان

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 17 شهریور 1395
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ثبت آگهی رایگان
در سایت شهر آگهی شما میتوانید بصورت رایگان آگهی ثبت کنید و از ثبت آگهی رایگان لذت ببرید. در بسیاری از سایت های دنیا شما میتوانید آگهی ثبت کنید ولی به چه قیمتی؟ و با چه بازدهی؟ ما در سایت شهر آگهی امکاناتی را برای شما فراهم کردیم که میتوانید با استفاده از آن در بهترین جای گوگل دیده شوید بدون اینکه هزینه ای پرداخت کنید. از ویژگی های ثبت آگهی میتونم به موارد زیر اشاره کنم.
شهر آگهی بزرگترین بانک اطلاعات مشاغل کشور
همانطور که میدانید با رشد فراوان استفاده از اینترنت و همه گیر شدن آن در جامعه امروز ثبت آگهی برای مشاغل و کالا ها وهم چنین سایت هایی که در زمینه فروش کالاهای دست دوم فعالیت دارند مردم میتوانند کالاها و مشاغل خود را به راحتی تبلیغ نمایند. در واقع میتوان گفت که اینترنت در دنیای امروز پلی شده است برای ارتباط افراد و هم چنین خرید و فروش کالا , آموزش و کسب درآمد. بله همه شما خریداران و فروشندگان میتوانید با درج آگهی در سایت آگهی شغل و کالای خود را به سایرین معرفی نمایید.
هم چنین اینترنت و تبلیغات اینترنتی در ایران به حدی رسیده است که فروشندگان و صاحبان کسب و کار بر سر جایگاه های تبلیغاتی پر بازدید با هم رقابت دارند. در این میان بی شک کسانی که دارای سایت های پر بازدید و دارای رنک بالا هستند میتوانند با دریافت وجه مورد نظر خود از تبیلغ دهندگان آگهی آنها را به نمایش بگذارند و کسب و کار خوبی برای خود داشته باشند.
http://shahreagahi.ir

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ali
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.