ریال
پنجشنبه 6 ارديبهشت 1403

شنبه, 30 بهمن 1395 14:07

اولین وبسایت سفارش آنلاین ؛ذا در شیراز

رتبه این آیتم
استان :فارس
شهر :شیراز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
فودآور چیست؟

فودآور اولین درگاه حرفه ای سفارش غذا در شیراز است که با کادری مجرب شامل متخصصین مدیریت و کسب و کار،کارشناسان فناوری اطلاعات و برنامه نویسی و با هدف ساده سازی فرایند خرید و سفارش غذا در شیراز تاسیس شده است. هدف ما ارائه خدمات یکپارچه انتخاب و خرید غذا از بهترین رستوران ها و فست فود های شیراز به صورت آنلاین و با هزینه نازل تر است. مشتری در کسب و کار ما،کارفرمای ما به شمار می آید و کسب رضایت مشتری،مهمترین هدف فود آور خواهد بود.
سفارش غذا از فودآور چه مزایایی نسبت به سفارش غذا به صورت سنتی دارد؟

فودآور با به کار گیری فناوری اطلاعات و تکنیک ها و فرایند های مدیریتی، موجب کاهش هزینه تمام شده تهیه غذا در رستوران ها و فست فود ها شده و سود حاصل از کاهش هزینه های تهیه غذا را با مشتریان خود تقسیم می کند. لذا سفارش غذا از طریق فود آور به مراتب از سفارش غذا به روش سنتی، ارزانتر خواهد بود. از طرف دیگر، با یک بار ثبت نام در فود آور، هر مشتری با تعداد زیادی از رستوران ها و فست فود های شیراز در ارتباط خواهد بود و گزینه های انتخاب بیشتری خواهد داشت. همچنین فود آور موجب کاهش زمان سفارش غذا شده و مشتری با در اختیار داشتن منوی غذای رستوران های مختلف، در انتخاب غذا و هزینه سبد خرید خود،آزادی عمل بیشتری خواهد داشت. مزیت دیگر فود آور،امکان پرداخت هزینه های خرید غذا به صورت آنلاین است که موجب راحتی و سادگی فرایند خرید می شود.

در نهایت به کمک درگاه فود آور، هر مشتری با استفاده از رایانه،گوشی هوشمند و یا تبلت خود و دسترسی به اینترنت، میتواند به آسانی و با هزینه نازلتر غذای مورد نیاز خود را از رستوران های نزدیک به محل اقامت خود سفارش دهد،و در کمترین زمان درب منزل تحویل بگیرد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
امین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.