ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 09 آذر 1394 22:50

Classical Guitar Iranian - تدریس گیتار,مدرس : امان پوده

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 10 آذر 1394
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

تصویر این آگهی ویدیو کلیپ Classical Guitar Iranian  را نشان می دهد که بیش از 20 سایت معتبر آن را به معرض نمایش گذاشته اند. از جمله خصائص این ویدیو کلیپ ، اجرای زنده کار می باشد همچنین پرقدرت و طبیعی ظبط گردیده است.  می توان بدون فیلتر شکن نام آن را در گوگل سرچ کرد ودر یکی از سایت ها آن را مشاهده نمود . که البته در سایت آپارات نیز قابل مشاهده می باشد.
امروزه پس از 23 سال سابقه ، افتخار در این است که صد ها هنرجو قادر به نواختن این آهنگ زیبا و معروف با تنظیم منحصر به فرد مدرس خود می باشند . شاید زمانی نواختن آن را از آرزوهای محال خود می پنداشتند . رمز موفقیت هنرجو چیزی نیست جز سختگیری ما و اجبار هنرجو در تحویل درس .
توضیحات آموزش :
مشخصه یادگیری این ساز عبارت است از : تعداد جلسات در هفته یک جلسه و زمان برگذاری هر جلسه نیز برای هر فرد به طور جداگانه یک ساعت می باشد . بر اساس فهرست طبقه بندی شده اولین آهنگ پس از طی 6 جلسه به صورت اصولی و با آخرین متد روز توسط هنرجو اجرا می گردد. امکان ظبط دروس در مواقع ضروری از مهمترین امکانات به شمار می آید. مشاوره تلفنی برای علاقه مندان در هر سطحی ، از مبتدی تا عالی ، از ساعت 14 تا 22 آزاد می باشد [ Classical Guitar Iranian – Styles Book ]


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.