ریال
جمعه 7 ارديبهشت 1403

شنبه, 20 خرداد 1396 12:09

فروشگاه اینترنتی سام پرتو ایرانیان

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
گروه سپهر گستر ایرانیان با برند اختصاری S.PA.CO با گرد آوری محصولات الکتریکی با کیفیت بالا و دارای استاندارد بین المللی،در سال 1389 آغاز به کار کرده است.
شرکت سپهر گستر ایرانیان مجموعه تولیدی،فنی و بازرگانی با تجربه ای بالغ بر 30 سال سابقه درخشان در تولید و توزیع انواع سیم و کابل و سایر لوازم برقی و قطعات هم ردیف الکتریکی با کادری متخصص و متعهدقدم بر این عرصه اقتصادی نهاد.و دراین خصوص سعی در گرداوری مجموعه ای با کیفیت،منطبق بر استاندارها و با بسته بندی زیبا،جهت استفاده مشتریان و مصرف کنندگان نموده است.همچنین این شرکت با امکان خرید،ثبت و سفارش و ترخیص قطعات الکتریکی و هم ردیف،قابلیت ارائه خدمات به تولید کنندگان و کارخانجات و بنکداران لوازم برقی دارد.
احترام به مشتری و سلیقه ها جزء اهداف جدا نشدنی این مجموعه می باشد و بر این باور هستیم که فروش پایان کار نیست بلکه شروع تعهدی است بر آسودگی خاطر مشتریان ارجمندمان از تضمین تولیدات این شرکت که مفتخریم تاکنون روشنایی بخش راهمان بوده است.
دیروز برای تجربه و امروز تدبیری برای فرداست. گذشتگان راه بسیار پیموده اند و تجربه گذشتگان یادگار عظیم صنعت امروز ماست و امروز با لطف ایزد منان با همت و تلاش طراحان برگزیده خلاق و به کار گیری توان و تجربه های افزون شده بر یادگار دیرینیان توانسته ایم بر کیفیت این صنعت بیفزاییم.
از دیدگان مشتری ، تجربه ، بهره برداری از تکنولوژی و طرح نوع در جهان و دقت در فراهم نمودن مواد با کیفیت با پشتوانه لطف ایزدی و به کار گیری تلاشی بی وقفه مشتری مداری را سر لوحه راه مان ساخته ایم تا بتوانیم تا به امروز به پرتو های والای موفقیت نائل گردیم .
شرکتهای،سام پرتو ایرانیان، هادی کابل کرمان، پخش تسلاو همچنین شرکت وحدت الکتریک،مجموعه های وابسته به گروه سپهر گستر ایرانیان در حال فعالیت می باشند.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.