ریال
سه شنبه 18 ارديبهشت 1403

دوشنبه, 11 تیر 1397 10:07

فروش داکت اسپلیت ابزار تهویه

رتبه این آیتم
به روز رسانی :سه شنبه, 12 تیر 1397
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
از جمله مهمترین سیستم های تهویه مطبوع داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی می باشد. سیستم سرمایش و گرمایش داکت اسپلیت که به آن کانسیل داکت نیز می گویند به دلیل اشغال فضای کم و مصرف انرژی کم از محبوب ترین سیستم های مدرن تهویه مطبوع به شمار می رود. کانال کشی داکت اسپلیت توسط کانال فلکسیبل داکت اسپلیت ( ( Flexible Air Ductانجام می پذیرد.
معایب و مزایای داکت اسپلیت متنوع می باشد اما به دلیل برتری مزایای داکت اسپیلت بر معایب آن، جزو محبوب ترین سیستم های تهویه مطبوع شناخته شده است که از جمله آن به پایین بودن مصرف برق داکت اسپلیت می توان اشاره نمود.
فروش داکت اسپلیت امروزه بسیار افزایش پیدا کرده است و اگر بخواهیم بهترین داکت اسپلیت موجود در بازار را معرفی نماییم داکت اسپلیت LG ، داکت اسپلیت سامسونگ و داکت اسپلیت میتسوبیشی امروزه در صدر داکت اسپلیت ها قرار دارند.
نوع دیگری از داکت اسپلیت ((Duct split، داکت اسپلیت اینورتر دار می باشد که کاتالوگ آن به همراه لیست قیمت داکت اسپلیت در نمایندگی داکت اسپلیت موجود می باشد.
سایر برند های داکت اسپلیت به شرح زیر می باشند:
داکت اسپلیت ال جی ، داکت اسپلیت ریم، داکت اسپلیت سایچو دنکی، داکت اسپلیت امریکن پرو، داکت اسپلیت اجنرال، داکت اسپلیت گودمن، داکت اسپلیت گری، داکت اسپلیت دایکین، داکت اسپلیت مدیا.
براي مشاهده محصولات بيشتر از سايت ما ديدن فرماييد :
https://www.abzartahvieh.com/

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.