ریال
جمعه 31 فروردين 1403

شنبه, 12 تیر 1395 21:09

فروش دستگاه واترجت، واترجت آب گرم، واترجت آب سرد

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
واترجت، واترجت صنعتی، دستگاه واترجت، واترجت آب گرم، واترجت آب سرد، واترجت برقی، واترجت بنزینی

شرکت بازرگانی پیشتاز یک شرکت تخصصی در زمینه ارائه دستگاه ها و تجهیزات نظافتی می باشد که با همکاری بهترین و معتبرترین برندهای اروپایی طیف گسترده ای از محصولات نظافتی و بهداشت محیط کار و زندگی را ارائه می دهد.

شرکت بازرگانی پیشتاز با دیدگاهی بلند مدت در صنعت دستگاه های نظافتی سه هدف را در سرلوحه کار خویش قرار داده است. اول ارائه محصولات با کیفیت و با تکنولوژی روز جهانی، دوم ارائه قیمت مناسب که در همین راستا به اطلاع مشتریان عزیز می رسانیم قیمت های دستگاه های عرضه شده توسط شرکت بازرگانی پیشتاز از قیمت های بین المللی پایین تر بوده و هموطنان عزیز ما دستگاه ها را ارزان تر از شهروندان اروپایی خریداری می کنند. سومین هدف شرکت بازرگانی پیشتاز ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش کامل در کوتاه ترین زمان می باشد.

در راستای کیفیت بالا و تکنولوژی بروز جهانی شرکت بازرگانی پیشتاز با همکاری با شرکت های Karcher آلمان، Pulitecno ایتالیا (تولید کننده دستگاه های واترجت، کارواش صنعتی) می باشد و شرکت Capitani ایتالیا نیز که شرکت مادر در زمینه تولیدی دستگاه های بخارشو می باشد از دیگر همکاران شرکت پیشتاز است. در زمینه ارائه دستگاه های زمین شوی شرکت پیشتاز نماینده کمپانی CB Ametek هنگ کنگ که یک شرکت چند ملیتی می باشد و با همکاری شرکت Ametek آمریکا فعالیت می کند می باشد.

واترجت یا دستگاه فشار قوی آب به منظور شستشو و نظافت ماشین آلات صنعتی، سطوح گوناگون مانند کف و نمای ساختمان، قالب ها و میکسرها در کارخانه ها یا تاسیسات و... مورد استفاده قرار می گیرد. واترجت می تواند به صورت برقی - دیزلی و یا به صورت بنزینی (بدون نیاز به برق) باشد. واترجت از نوع آب سرد برقی امکان اتصال آب گرم از 40 الی 60 درجه سانتی گراد را دارا بوده و دارای سیستم پاشش مواد شوینده می باشد. در ادامه به سه نمونه از مدل های واترجت های برقی و بنزینی اشاره می شود.

• واترجت بنزینی BLITZ 250.15
واترجت مدل BLITZ 250.15 ساخت کمپانی Pulitecno ایتالیا بوده و نوع دستگاه آب سرد بنزینی می باشد که بدین معنا است دستگاه می تواند بدون استفاده از برق در اماکنی که دسترسی به برق ممکن نیست مورد استفاده قرار بگیرد. موتور واترجت بنزینی مدل BLITZ 250.15 ساخت کمپانی شهیر KOHLER آمریکا بوده و دارای بدنه ای مقاوم از جنس استیل و تفنگی ای با گارد ضد ضربه است. از جمله اماکنی که از این دستگاه استفاده می کنند، شهرداری ها بوده که لازم است دیوارهای شهر را از آلودگی ها پاک گردانند. واترجت بنزینی BLITZ 250.15 دارای فشار کاری با حداکثر قدرت 250 بار بوده و دبی دستگاه 900 لیتر در ساعت است. پس می توان نتیجه گرفت این واترجت با فشار کاری 250 بار و دبی مناسب 900 لیتر در ساعت می تواند در فضاهای گوناگون شهری مورد استفاده قرار بگیرد. واترجت مدل BLITZ 250.15 دارای پمپی از جنس سه پیستون سرامیکی سه گانه بوده که می توان گفت آخرین تکنولوژی در ساخت این پمپ ها صورت گرفته است. به منظور انجام واتر سند بلاست دستگاه به دلیل دبی خروجی آب بالا می تواند گزینه بسیار مناسبی بدین منظور باشد. موتور این دستگاه بسیار پر قدرت و یا دائم کار بوده (14 اسب بخار) که واترجت را برای انجام کارهای سنگین آماده کرده است. دستگاه دارای شلنگی بافته از جنس فولاد سخت بوده و می توان قرقره شلنگ جمع کن را به دستگاه به راحتی اضافه نمود. سیستم پاشش مواد شوینده دستگاه بدین صورت است که مواد شوینده بدون عبور از پمپ انجام شده که باعث می شود پمپ دستگاه در دراز مدت دچار خورندگی نشود. به علاوه دستگاه دارای سیستم های ایمنی زیر می باشد:
- سيستم خاموش كننده كلي دستگاه: TST در حالت استند بای (Stand By) و قتی که دستگاه برای مدتی بیکار باشد، وسیله به طور موقت خاموش می شود.
- خاموش كننده اتوماتيك در صورت نشتي TSI :در صورت نشتی آب در دستگاه، واترجت به طور اتوماتیک خاموش می گردد.
- توقف اتوماتيك در صورت كمبود آب: TSI در صورت افت شديد فشار آب ورودي، دستگاه واترجت بنزینی به صورت اتوماتيك خاموش می گردد تا از ورود هوا جلوگیری نماید.
- سيستم توقف اتوماتيك موتور: در صورتی که اضافه بار بر روی موتور صورت بگیرد، به منظور عدم آسیب رسیدن به موتور دستگاه خاموش خواهد شد.
دستگاه دارای جریان ورودی آب حداکثری 60 درجه سانتی گراد بوده و وزن دستگاه معادل 85 کیلوگرم می باشد. ابعاد دستگاه 54×88×68 بوده و طول شلنگ دستگاه با احتساب قرقره شلنگ 15 متر می باشد.

• واترجت برقی MAXI 5.500
واترجت برقی MAXI 5.500 ساخت کمپانی معروف Pulitecno ایتالیا بوده دارای فشار کاری پر قدرت حداکثر 500 بار می باشد. واترجت برقی مدل MAXI 5.500 دارای دبی خروجی بسیار بالایی بوده (1320 لیتر در ساعت) که بسیار منحصر به فرد می باشد. وسیله دارای 4 چرخ (2 چرخ ثابت و 2 چرخ ترولی ) به منظور جابجایی راحت تر دستگاه می باشد. از این دستگاه به منظور شستشوی کبدل های حرارتی، چربی زدایی و لکه بری در پالایشگاه ها و پتروشیمی ها استفاده می شود. پمپ های این وسیله دارای سه پیشتون سرامیکی سه گانه و دارای نازلی مخصوص به نام نازل لوله بازکن است. جنس بدنه و لانس دستگاه از استیل مقاوم بوده که در برابر هر گونه ضربه احتمالی بسیار پایدار است. میزان دمای آب ورودی که دستگاه می تواند تحمل نماید 60 درجه سانتی گراد است. موتور دستگاه واترجت مدل MAXI 5.500 به صورت دائم کار بوده زیرا که توان دستگاه 22500 وات می باشد. شلنگی که در این وسیله استفاده شده است از جنس فولادین بوده و به صورت الیافی بر دور آن قرار دارد. واترجت برقی MAXI 5.500 دارای سیستم های ایمنی TSI و TST که در کارواش های صنعتی دیگر شرکت Pulitecno قرار دارد، می باشد. وزن دستگاه بدون لوازم 280 کیلوگرم بوده و ابعاد دستگاه 84×144×110 و نوع دستگاه سه فاز صنعتی آبسرد می باشد.

شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز
تلفن: 02166572450 الی 52
فکس: 02166574965
همراه: 09125092388
آدرس: خیابان فرصت شیرازی، بعد از تقاطع دکتر قریب پلاک 83 ، واحد 3B

لینک مستقیم:
http://pishtaz.info/واترجت

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.