ریال
پنجشنبه 9 فروردين 1403

شنبه, 12 تیر 1395 20:59

فروش اسکرابر، اسکرابر، دستگاه اسکرابر، اسکرابر صنعتی

رتبه این آیتم
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
اسکرابر، دستگاه اسکرابر، اسکرابر صنعتی، اسکرابر برقی، اسکرابر دستی، اسکرابر سرنشین دار، اسکرابر کابلی

شرکت بازرگانی پیشتاز یک شرکت تخصصی در زمینه ارائه دستگاه ها و تجهیزات نظافتی می باشد که با همکاری بهترین و معتبرترین برندهای اروپایی طیف گسترده ای از محصولات نظافتی و بهداشت محیط کار و زندگی را ارائه می دهد.

شرکت بازرگانی پیشتاز با دیدگاهی بلند مدت در صنعت دستگاه های نظافتی سه هدف را در سرلوحه کار خویش قرار داده است. اول ارائه محصولات با کیفیت و با تکنولوژی روز جهانی، دوم ارائه قیمت مناسب که در همین راستا به اطلاع مشتریان عزیز می رسانیم قیمت های دستگاه های عرضه شده توسط شرکت بازرگانی پیشتاز از قیمت های بین المللی پایین تر بوده و هموطنان عزیز ما دستگاه ها را ارزان تر از شهروندان اروپایی خریداری می کنند. سومین هدف شرکت بازرگانی پیشتاز ارائه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش کامل در کوتاه ترین زمان می باشد.

در راستای کیفیت بالا و تکنولوژی بروز جهانی شرکت بازرگانی پیشتاز با همکاری با شرکت های Karcher آلمان، Pulitecno ایتالیا (تولیدکننده دستگاه های واترجت، کارواش صنعتی) می باشد و شرکت Capitani ایتالیا نیز که شرکت مادر در زمینه تولیدی دستگاه های بخارشو می باشد از دیگر همکاران شرکت پیشتاز است. در زمینه ارائه دستگاه های زمین شوی شرکت پیشتاز نماینده کمپانی CB Ametek هنگ کنگ که یک شرکت چند ملیتی می باشد و با همکاری شرکت Ametek آمریکا فعالیت می کند می باشد.

اسکرابر یا زمین شوی به دستگاهی اطلاق می شود که به منظور نظافت صنعتی کف در محیط های صنعتی گوناگون استفاده می شود. اسکرابر از 4 قسمت تشکیل شده است:
1. پاشنده آب
2. برسی که مکش را انجام می دهد.
3. دارای مخزنی به اسم آب تمیز
4. دارای مخزنی به اسم آب کثیف

نحوه کار اسکرابر بدین صورت است که در حین حرکت یا چرخش برس دستگاه، اسکرابر آب و مواد شوینده را بر روی سطوح کف پاشش کرده و در انتهای اسکرابر به وسیله مکنده هایی که در پایین طی مکنده قرار گرفته اند عمل جمع آوری یا مکندگی آب کثیف به خوبی انجام شده به طوری هیچ لکه ای بر روی زمین باقی نمانده و زمین خشک است. استفاده از اسکرابر سرعت نظافت را در محیط های صنعتی بسیار بالا برده و همچنین دقت نظافت در این دستگاه بسیار بالا است. اسکرابر برای سطوح گوناگون کف از جمله: سنگ، اپوکسي، سيمان و سراميک بسیار مناسب بوده و می تواند این سطوح را بسیار عالی نظافت و شستشو نماید. اسکرابر در شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز از دو کمپانی معروف و معظم CB Ametek آمریکا - هنگ کنگ و Karcher آلمان بوده و این دستگاه دارای گارانتی و خدمات پس از فروش بسیار عالی می باشند. در ادامه مقاله به دو نمونه از مدل های اسکرابر CB Ametek اشاره می شود و توضیحاتی راجع به این دستگاه به صورت کامل ارائه می شود.

• اسکرابر AM40
اسکرابر AM40 ساخت کمپانی CB Ametek آمریکا و هنگ کنگ بوده و دارای قطر برس و حجم مخازن متوسط می باشد. اسکرابر AM40 در سه مدل (کابلی - باطری دار - دوال پاور) تولید و طراحی می شود. اسکرابر AM40 در مکان هایی از جمله: رستوران ها، سالن های اداری، سان های ورزشی، بیمارستان ها، درمانگاه ها، فروشگاه های زنجیره ای و... استفاده می شود. موتور اسکرابر AM40 ساخت کمپانی معظم و شهیر Ametek آمریکا بوده که شرکتی عظیم در زمینه تولید موتورهای دستگاه های اسکرابر می باشد. موتور اسکرابر AM40 به صورت دو پروانه بوده که مکش بسیار خوبی را برای جمع آوری آب کثیف موجود بر روی کف زمین فراهم می کند. راندمان کاری دستگاه 1850 متر مربع در ساعت می باشد. اسکرابر AM40 در اماکن صنعتی ای که بسیار تنگ بوده و آمد و شد زیاد باشد دارای قدرت مانور بسیار بالایی می باشد. به منظور نظافت بسیار راحت تر محیط های گوناگون صنعتی، اسکرابر AM40 دارای دستگیره ای بوده که تا یا خم (دارای توانایی تنظیم کردن ارتفاع) می شود و کاربر به راحتی می تواند با دستگاه کار کند و کف یا زمین را به نحو بسیار عالی شستشو یا نظافت کند. قطر برس یا عرض شستشوی دستگاه AM40 نیز 415 میلیمتر یا 41.5 سانتی متر بوده که راندمان کاری دستگاه را در نظافت بسیار بالا می برد. برای حفظات از موتو و دیسک برس دستگاه زمین شوی AM40 دارای یم محافظ یا پوشش تمام استیل بر روی برس و دیسک برس می باشد. دستگاه AM40 طوری طراحی شده است که امکان دسترسی راحت تر به کلیه ی قسمت های دستگاه برای انجام مواردی مانند تعمیرات وجود داشته باشد. نوع دستگاه به صورت دستی بوده و عرض خشک کنی دستگاه 76 سانتی متر یا 760 میلیمتر می باشد. حجم مخازن آب تمیز و آب کثیف در هر دو نوع کابلی و باطری دار دستگاه به ترتیب 31 و 25 لیتری بوده و وزن دستگاه در مدل کابلی 70 و در مدل باطری دار 138 کیلوگرم است. اسکرابر کابلی AM40 دارای ولتاژ 220 ولت و اسکرابر باطری دار AM40 دارای دو عدد باطری 12 ول با طول عمر بالا می باشد.

• اسکرابر AM40 New
اسکرابر AM40 New ساخت کپانی سی بی آمتک (آمریکا - هنگ کنگ) از مدل های کوچک کمپانی CB Ametek بوده و به خاطر داشتن دستگیره ای تا شونده برای فضاهای کوچک و متوسط بسیار مناسب می باشد. از جمله مکان هایی که از این اسکرابر استفاده می شود عبارتست از: بیمارستان ها، درمانگاه ها، فروشگاه های کوچک، هتل ها و... مناسب می باشد. موتور اسکرابر AM40 New کمپانی CB Ametek ساخت شرکت آمتک آمریکا و نوع موتور دستگاه سه پروانه است که مکش بسیار عالی ای را فراهم می کند بدین معنا که قدرت مکندگی دستگاه بسیار بالا است. یکی از ویژگی های بازر دستگاه جدا شدن مخزن آب کثیف دستگاه بوده که می توان به راحتی مخزن دستگاه را شستشو کرد. کف شوی AM40 Newدارای شیر برقی ای بوده که کنترل آب و مواد شوینده را به هنگام قطع حرکت برس به سمت برس دستگاه و موتورش قطع می کند. به منظور دور زدن راحت تر دستگاه و نظافت گوشه ها، دستگیره دستگاه در زاویه های 90 و 180 درجه قابل تنظیم و تغییر می باشد. جنس مخزن آب کثیف دستگاه دو جداره و از پلی اتیلن ضد ضربه می باشد. کف شوی AM40 New دارای کنترل پنل بسیار ساده و ضد نم و رطوبت است. در زمان چرخش دستگاه برای کاهش صدای موتور برس، دستگاه دارای تکنولوژی بسیار خوب موتور گیر بکشسی می باشد. از جمله سطوحی که از این وسیله استفاده می شود عبارتست از: سطوح سنگ، سطوح سرامیک، سطون مسطح، سطوح اپوکسی و سطوح پارکت. اسکرابر AM40 New در سه نوع کابلی، باطری دار و در صورت نیاز مشتری به صورت Dual Power (هم به صورت کابلی و هم به صورت باطری دار) ارائه می شود. وسیله از نوع دستی بوده و عرض شستشوی دستگاه در هر دو مدل کابلی و باطری دار 460 میلیمتر یا 46 سانتی متر است. عرض خشک کنی زمین شوی AM40 New 560 میلیمتر بوده و راندمان کاری وسیله 1850 متر مربع در ساعت است. حجم مخزن آب تمیز دستگاه 30 لیتر و حجم مخزن کثیف آن 25 لیتری می باشد. وزن دستگاه در مدل کابلی 39 کیلوگرم و در مدل باطری دار 98 کیلوگرم است. ولتاژ در مدل برقی یا کابلی 220 ولت و در مدل باطری دار 2 باطری 12 ولت است. همچنین ابعاد دستگاه نیز 875×520×900 است.

تمامی محصولات ارائه شده در شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز دارای گارانتی 1 ساله و خدمات پس از فروش 15 ساله می باشد و این شرکت دارای بخش فنی - مهندسی مجهز و مجزایی برای ارائه خدمات پس از فروش می باشد.

شرکت تولیدی بازرگانی پیشتاز
تلفن: 02166572450 الی 52
فکس: 02166574965
همراه: 09125092388
آدرس: خیابان فرصت شیرازی، بعد از تقاطع دکتر قریب پلاک 83 ، واحد 3B

لینک مستقیم:
http://pishtaz.info/اسکرابر

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.