ریال
دوشنبه 10 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 23 خرداد 1396 19:57

کباب ساز خانگی - گروه صنعتی شاندرمن

رتبه این آیتم
استان :اصفهان
شهر :اصفهان
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
به نام خدا
تولید و فروش کباب ساز خانگی شاندرمن
یک دستگاهی ایده آل برای تهیه کباب کوبیده در منزل و مکانهای تفریحی
دارای المنت 80واتی
قابلیت سیخ گیری انواع گوشتها از قبیل مرغ ، بوقلمون ، گوسفندی ، گوساله و شتر ...
دارای ضمانت و خدمات پس از فروش در سراسر کشور
مشکل برخی از کباب ساز های جدید موجود در بازار که یکسری از کشور چین وارد شده است و از جنس پلاستیک نامرغوب هستند این است که گوشت در موقع پخت روی اجاق می ریزد و به این دلیل که قالب ندارند و از سیستم برق و گرما استفاده نمی کنند.طراحی کباب ساز خانگی شاندرمن برگرفته شده از دستگاههای صنعتی رستورانی می باشد و فقط عمل گسترده تزریق به شکل ساده ، دستی ، تک سیخ ، کاملا آسان و مستحکم طراحی شده است.
روکش تفلون نچسب مرغوب و اصلی برای کارایی بهتر (کرسی سوئیس)
قابلیت جداسازی قطعات به جهت شستشوی آسان و بهداشتی.(قابلیت شستشو دستگاه کباب زن در ماشین ظرفشویی با هر نوع مواد شوینده)
زیبا ، بادوام و کارا
بهداشتی ، سریع و مطمئن
جدید ترین سیستم گرمکن با ولتاژ 220 ولت و یا 110 ولت به سفارش برخی از کشور ها (قیمت متغیر)
دارای ضمانت کتبی و خدمات پس از فروش در سراسر کشور به همراه DVD آموزشی و دفترچه راهنما
اندازه کباب کوبیده بر حسب 100 گرم گوشت : طول 24 ، پهنا 3.4 و ضخامت 1.4 سانتی متر
هر مقدار زیر 100 گرم باعث کوچکتر شدن (طول) کوبیده می شود

توضیحاتی در مورد خرید گوشت و انواع کباب کوبیده و روش پختن گوشت :
برای استفاده از سیخ گیر خانگی شاندرمن باید دو نکته را رعایت کرد .

یک کباب کوبیده خوشمزه و خانگی به این دو مورد بستگی دارد و در کل اصطلاح قلق گفته می شود.

قلق اول : خرید گوشت - بسیار مهم

به همه مشتریانی که با ما در ارتباط بودند و هستند گفته ایم ، زمانی که قصد خرید گوشت از فروشگاههای پروتئینی (قصابی) را داشتید ، هرگز نگویید مقداری گوشت برای کباب کوبیده دهد ... چرا که قصاب گوشتهای ضایعاتی را چرخ می کند و به شما تحویل می دهد و این نوع گوشت به راحتی سیخ گرفته می شود ولی طعم مناسبی و لذیذ ندارد .

اگر دقت کرده باشید لاشه های گوسفند از پشت به رنگ سفید هستند، اینها همان چربی های زیر پوستی می باشند و بیماری زا و بی مزه می باشند.گوشت در کشتارگاه دارای رتبه هستند.این نوع گوشت از رتبه دوم و یا سوم می باشد.گوسفندان امروزی به صورت چرایی در صحراها نیستند و همگی در یک مکان به دنیا می ایند و در همان مکان رشد و زندگیشان به اتمام می رسد . البته با هرمون و غذا های غیر گیاهی و ... . گوسفندان چرایی به علت حرکت و پیاده روی فاقد چربی زیر پوستی می باشد و از لذیذ ترین گوشتها می باشند. توصیه ما این است که به جای چربی های زیر پوستی حتما از دنبه استفاده گردد - زیرا در موقع پخت چربی های زیر پوستی سریع ذوب و دود میشوند و حتی اجاق به اتش تبدیل می شود و کباب بدون چربی و خشک می شود ولی دمای پخت دنبه با گوشت در یک حد می باشد و دنبه دیر تر ذوب و کباب آبدار می ماند.

صحبت ما و افراد حرفه ای اینگونه است که فرض مثال برای 10 عدد سیخ 100 گرمی نیازمند یک کیلوگرم گوشت می باشد. (کباب گوسفندی - مخلوط گوسفند و گوساله - گوسفند و شتر - مرغ - بوقلمون با سایر گوشتها)

کباب کوبیده گوسفندی : مقدار 600 گرم گوشت قلوه گاه بدون چربی + مقدار 200 گرم سردست یا راسته گوسفندی بدون چربی + 300 گرم دنبه تازه (شستن صحیح + سه مرتبه چرخ ریز + نمک + ادویه + تفاله یک عدد پیاز بزرگ + پودر اصل پاپریکا + 15 دقیقه ورز دادن گوشت)

تذکر : شستن گوشت در ابتدای کار الزامیست زیرا روی گوشت حاوی مواد اسیدی می باشد .پس از شستن ، در ایکش قرار دهید تا آبها خارج شوند



حتما گوشت شسته و سه مرتبه با دنده ریز چرخ شود مخصوصا گوسفندی



کباب کوبیده گوسفندی + گوساله (کباب به اصطلاح رستورانی) :

مقدار 400 گرم گوشت قلوه گاه گوساله بدون چربی + مقدار 400 گرم سردست یا راسته گوسفندی بدون چربی + 300 گرم دنبه تازه (شستن صحیح + سه مرتبه چرخ ریز + نمک + ادویه + زعفران دم کشیده + تفاله یک عدد پیاز بزرگ + پودر پاپریکا + 15 دقیقه ورز دادن گوشت)

کباب کوبیده گوسفندی + شتر :

مقدار 600 گرم گوشت قلوه گاه گوسفندی بدون چربی + مقدار 200 گرم راسته شتر بدون کوهان + 300 گرم دنبه تازه (شستن صحیح + سه مرتبه چرخ ریز + نمک + ادویه + تفاله یک عدد پیاز بزرگ + پودر اصل پاپریکا + 15 دقیقه ورز دادن گوشت)

کباب کوبیده مرغ :

یک عدد سینه مرغ کامل + یک عدد ران + 300 گرم دنبه گوسفندی (شستن صحیح + دو الی سه مرتبه چرخ ریز + نمک + ادویه + زعفران دم کشیده + جعفری خرد شده + سه عدد قاشق چایخوری سس فلفل تند + تفاله یک عدد پیاز بزرگ + پودر پاپریکا + 15 دقیقه ورز دادن گوشت)

قلق دوم : آتش اجاق (گاز - ذغال) - بسیار مهم

اکثر مردم در پخت کباب جوجه (مرغ) مهارت دارند و می دانند که اجاق باید با حرارت نسبتا ملایم باشد که به اصطلاح مغز پخت شود و این عمل صحیح می باشد.

اما اجاق برای کباب کوبیده باید : ...

اگر از نوع گازی باشد یا از نوع ذغال باشد ، باید حتما حتما شعله ور باشد یا ذغال به رنگ قرمز شدید باشد.چون گوشت به صورت چرخ شده می باشد و باید سریعا پخته شود ، اگر کباب روی اجاق بیش از حد پخته و به رنگ تیره تبدیل شود یعنی اینکه کوبیده شما بیش از حد چربی خارج کرده و کباب خشک می شود.منظور از حرارت زیاد ، یعنی کباب کوبیده سریع پخته شود تا چربی و آب کباب در کوبیده بماند و از خشک شدن جلوگیری شود.در ضمن فاصله بین کباب کوبیده تا شعله یا ذغال باید حداقل فاصله باشد.بلعکس کباب جوجه که باید فاصله دار باشد.

تذکر : سعی کنید کباب از نوع گوسفندی ، بوقلمون ، شترمرغ باشد.از گوساله به جهات پزشکی و سلامتی کمتر استفاده کنید.

به این دلیل ...

گوشت گوساله و گاو دارای طبیعت سرد و تر است که برای افراد بسیار مضر و خطرناک است به دلیل اینکه خلط بلغم را در خون افزایش می‌دهد و برای سرد مزاجان و هم‌چنین گرم‌ مزاجان مضر است. مصرف گوشت گاو، همچنين، سبب تيرگي پوست صورت ، بروز حالت‌هاي عصبي ، افسردگي و وسواس مي‌شود. البته گوشت گوساله و گاو محرك خوبى براى ترشحات دستگاه گوارش به ويژه معده است.گوشت گاو براى سودايى ها مضر كه مصلح آن زنجبيل و فلفل است.

نکته :

گوشت گاو می تواند عامل تقریبا 16 بیماری می باشد
شایع ترین این نوع از بیماری ها میشه گفت اولین آن سرطان و دوم آن مالیخولیا و سومی آن بواسیر می توانیم نام ببریم
به دوستان توصیه می کنم از گوشت گاوی کمتر استفاده کنند در موقع مصرف به عنوان کبابی میل نکنند تا می توانند گوشت گاوی را بصورت پخته استفاده کنند

هشدار : از گوشت گوساله و گاو منجمد وارداتی به هیج عنوان استفاده نکنید ، شاید 5000 تومان ارزانتر باشند ولی در سن 40 سالگی سرطان خون و پوست و ... تشریف فرما می شوند.

مطالب فوق طی آزمایشات سه ساله گروه صنعتی شاندرمن جمع آوری شده و با مشاهده کارکرد برخی از رستورانها متوجه این شدیم که این کباب کوبیده نه تنها غذا نیست بلکه نوعی سم پنهان می باشد.با دستگاه کباب زن شاندرمن با خیالی آسوده کباب کوبیده با هر نوع گوشت تازه و درجه یک در منزل تهیه کنید.بدون نگرانی ریزش

بنده مهندس جوهری فعال در زمینه تولید ، فروش و خدمات پس از فروش کباب ساز خانگی شاندرمن.
ارسال شده از اصفهان به تمام نقاط جهان حتی با طراحی برق 110 ولت برای کشور های کانادا و آمریکا

دوستان اگر پیشنهاد هایی برای ما دارند در خدمتشان هستم . جوهری 09130548514
119,000 ریال
تعداد:

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
جوهری
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.