ریال
پنجشنبه 30 فروردين 1403

سه شنبه, 10 آذر 1394 14:00

فروش گریتینگ

رتبه این آیتم
به روز رسانی :پنج شنبه, 12 آذر 1394
استان :مرکزي
شهر :اراک
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

شرکت مشبک سازان آریا  با هدف ساخت و تولید انواع گریتینگ (شبکه های فلزی) و پله از زمستان 1384 با توکل به الطاف الهی و تلاش چندین تن از صنعتگران کار آزموده کار خود را آغاز نمود و با تجربه 6 ساله و همکاری شرکت روئین ساز اراک در حال حاضر با ظرفیت بیش از 700 تن گریتینگ فولادی (دستی) و بیش از 1000 تن گریتینگ ماشینی (الکترو فورج) در سال و آماده شدن جهت راه اندازی و به تولید رساندن گریتینگ فایبر گلاس(کامپوزیتی) در ایران، در تلاش است سهم کوچک خود را در سازندگی و بالندگی صنعتی کشور عزیزمان ادا نماید. 

این شرکت با دارا بودن توان فنی و مهندسی خود قابلیت ساخت انواع گریتینگ (فولادی، ماشینی، فایبرگلاس(کامپوزیتی)، آلومینیومی، استنلس استیل، گالوانیزه گرم، پوشش پلی اتیلن سبک) مطابق با استانداردهای رایج بین المللی را داراست. 

به منظور حصول اطمینان کامل از تولید محصول مطابق با خواست مشتری و رعایت مشخصات استانداردهای ذکر شده، این شرکت با اجرای سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001 سعی در بالا بردن کیفیت محصولات خود دارد. واحد کنترل کیفیت یکی از واحدهای فعال و پویای این شرکت می باشد که اهداف کیفی شرکت را مورد اجرا و کنترل قرار داده است.


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
فرشاد
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.