ریال
سه شنبه 11 ارديبهشت 1403

سه شنبه, 17 فروردين 1395 12:09

نرم افزار حسابداری آنلاین سایکو

رتبه این آیتم
استان :آذربايجان شرقي
شهر :تبریز
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود

نرم افزار حسابداری آنلاین سایکو به صورت کامل مبتنی بر اینترنت طراحی ارائه گردیده است که انجام تمامی اعمال حسابداری را به صورت کاملا" تحت شبکه اینترنت فراهم می نماید . 


به جرات میتوان گفت شرکت سایکو برای اولین بار در کشور نرم افزار حسابداری تحت ویندوزی را طراحی و ارائه کرده است که بر بستر اینترنت کار میکند. در این نسخه نرم افزاری کاربران بدون اینکه برنامه های جانبی مانند SQL سرور را در سیستم کامپیوتری خود نصب کنند، می توانند از نرم افزار حسابداری استفاده کرده و اعمال حسابداری خود را به راحتی انجام دهند. 


 


اما نرم افزار حسابداری مبتنی بر اینترنت چه مزیتی میتواند به نسخه محلی داشته باشد ؟


از مزیتهای اصلی نرم افزار حسابداری آنلاین نسبت به نرم افزار حسابداری محلی میتوان به موارد زیر اشاره کرد : 


 


مدیریت متمرکز و بهتر : به طور مثال اگر شما صاحب یک فروشگاه زنجیره ای میباشید ، میتوانید با مجهز کردن تمامی شعب خود به این نرم افزار، اطلاعات حسابداری خود را ( از قبیل فروش ، موجودی انبارها و ... ) به صورت متمرکز و آنلاین مشاهده نمائید . 


 


عدم محدودیت مکانی : شما میتوانید این نرم افزار را بر روی تعداد نا محدودی از سیستمهای خود و در مناطق مختلف که اتصال به اینترنت وجود دارد، نصب نمائید و از هر مکانی به اطلاعات خود دسترسی داشته باشید. 


 


امنیت بالاتر : به دلیل این که اطلاعات شما بر روی سیستم های محلی شما ذخیره نمیگردند در نتیجه در صورتی که کامپیوتر شما دچار مشکلی ( از قبیل ویروسی شدن ، سوخت قطعات کامپیوتر و ... ) شود، به اطلاعات شما آسیبی وارد نمیشود. همچنین اطلاعات شما در سرورهای پرسرعت نگهداری میشود. 


 


حجم پایین و راحتی نصب : به دلیل این که برای نصب این نرم افزار در سیستم کامپیوتر خود نیازی به نصب نرم افزارهای حجیمی مانند SQL Server نمیباشد، حجم اشغال شده در سیستم شما بسیار کمتر بوده و همچنین مراحل نصب بسیار ساده تر میباشد . 


 


آدرس وب سایت : http://say-co.com/ECOBC.aspx


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.