ریال
پنجشنبه 13 ارديبهشت 1403

چهارشنبه, 30 تیر 1395 11:28

جی پی اس GPS ضد سرقت وسایل نقلیه کودکان منازل

رتبه این آیتم
به روز رسانی :چهارشنبه, 30 تیر 1395
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
جی پی اس GPS ضد سرقت وسایل نقلیه کودکان منازل.
این جی پی اس بسیار کوچک (۱٫۲×۳×۴) بوده و به راحتی آن را می توانید در هر جایی نصب نمایید و امکانات ویژه ای دارد و از عمر باتری بالایی برخوردارد است و کارایی اصلی آن ارسال مکان و موقعیت محیط هر وسیله دستگاه و یا فردی که آن را به همراه دارد.
مزایای این جی پی اس:
۱−کوچکی و عمر بالای باتری : اولین و مهم ترین مزیت این جی پی اس کوچکی آن می باشد و شما به راحتی می توانید آن را هر جایی جا دهید و یا مخفی نمایید. و با وجود کوچکی از عمر بالای باتری برخوردار است و می تواند بدون شارژ کردن بین ۱۰ تا ۱۵ روز کار کند.
۲− ردیابی به وسیله LBS position : ردیابی هر قطعه ای و یا دستگاه و یا مکانی که این جی پی اس بروی آن نصب می گردد. بوسیله ارسال اس ام اس فرمان موقعیت به این محصول از اینترنت خط نصب شده بروی آن استفاده نموده و به وسیله پیامک به شما مختصات خود را به صورت لینک برای شما ارسال می نماید و به راحتی می توانید آن را بروی کامپیوتر و یا موبایل مشاهده و از موقعیت دستگاه و یا کالا و یا فردی که این جی پی اس به همراه آن است اطلاع پیدا نمایید.
۳−کنترل صدا : با فعال نمودن این مزیت این جی پی اس هر جا که باشد در صورت بوجود آمدن صدا در همان محیط فورا به شما تماس گرفته و صدای محیط را کاملا در اختیار شما قرار می دهد.
۴− تماس با محصول و شنود صدای محیط : به محض تماس به شماره سیم کارتی که درون این محصول قرار داده اید این محصول ارتباط را برقرار می نماید و شما می توانید صدای محیط را بشنوید.
۵− میکروفون حرفهای : میکروفون این محصول بسیار قوی بوده و صدای محیط را تا شعاع ۱۰ متری را ارسال می نماید.
موارد استفاده این جی پی اس :
۱−جهت نصب بروی موتور سیکلت وخودرو ها و یا ماشین آلات سنگین و یا هر وسیله نقلیه که بخواهید موقعیت کنونی آن را بدانید و بتوانید صدای داخل آن را بشنوید و در صورت سرقت بتوانید آن را بیابید. و با فعال نمودن کنترل صدای محصول می توانید در صورت سوار شدن فرد متفرقه بروی وسیله نقلیه و یا با بوجود آمدن هر گونه صدا در محل این جی پی اس به صورت خودکار به شما تماس گرفته و صدای محیط را در اختیار شما می گذارد.
۲−جهت کودکان و یا سالمندان که شما می توانید این جی پی اس کوچک را در جیب و یا کیف آن ها بگذارید و دیگر نگران گم شدن آن ها نباشید و بتوانید از دور آن ها را کنترل نمایید هم از لحاظ موقعیت مکانی و هم از لحاظ نوع صداهای محیط اطرافشان
۳−نصب و پنهان نمودن آن در منازل ساختمان ها ویلا ها آسانسور و .... به صورت نصب این محصول در منزل خود می توانید صدای محیط را تا شعاع ۱۰ متری به راحتی بشنوید و با فعال نمودن کنترل صدای محصول می توانید در صورت ورود فرد متفرقه و به وجود آمدن هر گونه صدا در محل این جی پی اس به صورت خودکار به شما تماس گرفته و صدای محیط را در اختیار شما می گذارد.
۴− و غیره .......



تحویل کالا درب منزل.
اطلاعات بیشتر در فروشگاه تیونینگ بهنوین.
http://www.behnovin.ir

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.