ریال
جمعه 10 فروردين 1403

دوشنبه, 22 آذر 1395 13:07

دستگاه انژکتور شور سواری

رتبه این آیتم
به روز رسانی :دوشنبه, 22 آذر 1395
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال

HPMM HP-6B


آزمایش هایی که دستگاه تست و شستشوی انژکتور انجام می دهد :


- آزمایش برق : این آزمایش ، کارکرد درست انژکتور ها را نشان می دهد و انژکتوری که در این مرحله خراب شناخته شود ، در آزمایش های بعدی به کار برده نمی شود .


- آزمایش نشتی : این آزمایش ، بررسی می کند که انژکتور ها در هنگام بسته بودن سوزن ، نشتی نداشته باشد ؛ برای این کار ، فشار پشت انژکتور ها ، تا 20% بیشتر از زمان کار بالا برده می شود .


- آزمایش جریان : برای اندازه گیری و سنجش اندازه سوختی است که از هر انژکتور بیرون می آید ؛ که با


انژکتور های سری MPI ، می تواند درستی کارکرد هر انژکتور را نشان دهد . این آزمایش ، کارکرد انژکتور ها در خودرو را شبیه سازی می کند که دور موتور را از 1000 دور در دقیقه تا 12000 دور در دقیقه و زمان پاشش


( باز بودن ) انژکتور ها را از 1 میلی ثانیه تا 10 میلی ثانیه تغییر میدهد .


- آزمایش پاشش : با دیدن الگوی پاشش هر انژکتور ، پی می بریم که تا چه اندازه صحیح کار می کند و آیا شستشو ، موثر بوده است یا نه .


- آزمایش پاکیزگی سوزن و لوله پاشش : در این آزمایش سوزن پاشش در چند ثانیه به آهستگی باز می شود و ناگهان بسته می شود که این کار یک پرش در جریان می سازد ؛ این آزمایش عملیات وان شستشو ی انژکتور


فرا صوت (ULTRASONIC) را کامل می کند .


شستشوی سوزن و لوله پاشش با این دستگاه


- در این بخش ، انژکتور ها در یک وانی نهاده می شود که در یک فرکانس پایدار کار می کند که با کمک موج های فراصوت (ULTRASONIC) شستشو انجام می پذیرد . این روش همه جرم های بزرگ و کوچک کربنی را هم


می تواند از پوسته جدا کند .


- آزمایش موتور پله ای (STEPPER MOTOR) : این آزمایش درستی کارکرد استپر موتور را بررسی می کند .و به طور کلی این دستگاه 18 مرحله تست را انجام میدهد و دارای اولتراسونیک و ریل جداگانه میباشد.


مرکز تخصصی تامین دیاگ های سواری و سنگین با هدف رضایتمندی مشتریان خدمات خود را در شهرستان ظرف مدت حداکثر 48 ساعت و در تهران 24 ساعته عرضه می نماید.


تامین و واردات انواع دستگاههای دیاگ سنگین و سواری ، موتورهای صنعتی و دیزل ژنراتورها ، موتور سیکلت و ماشین آلات راهسازی و معدنی با سابقه درخشان 15 ساله در زمینه تامین و خدمات تجهیزات تعمیرگاهی آماده ارائه خدمات کم نظیر به مشتریان محترم میباشد.


این مرکز با سابقه درخشان ، همکاری با ساز


به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ابوذر
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.