ریال
جمعه 10 فروردين 1403

شنبه, 27 خرداد 1396 17:51

لباس مجلسی شب بلند TEHRAN DRESS

رتبه این آیتم
به روز رسانی :شنبه, 27 خرداد 1396
استان :تهران
شهر :تهران
اطلاعات تماس آگهی بدلیل آنکه تاریخ ثبت آگهی و تاریخ به روز رسانی آگهی بیش از یک ماهه گذشته است نمایش داده نمی شود
ریال
وقتی به یک عروسی یا مهمانی مهم دعوت می‌شوید اولین گام انتخاب لباس مجلسی زیبا می باشد. مسایل دیگری مثل انتخاب اکسسوری ها شامل جواهرات، کفش، کیف مجلسی، آرایش و مدل مو و پوشش مناسب روی لباس مجلسی، مانتوی مجلسی و … نیز گام های بعدی شما برای اماده شدن هستند که باید به روشی صحیح انجام شوند. لباس مجلسی شب بلند یکی از انتخاب ها برای شب مهمانی می باشد .
انتخاب کفش
هر چه مهمانی مهم‌تر و رسمی‌تر باشد و نقش شما به عنوان اقوام پر رنگ‌تر باشد لباس شما نیز برای باشکوه تر شدن باید بلند باشد. اما با لباس مجلسی بلند چه کفشی را می‌توان پوشید؟چون درزیر لباس مجلسی کفش ها دیده نمی شوند مدل اهمیتی ندارد مهم این است که شمارا کشیده تر نشان دهند. صندل و یا کفش پاشنه بلندی که بلندی پاشنه آن از حد معمول فراتر نرود (۷ تا ۱۰ سانتی متر بسته به بلندی قد شما) انتخاب مناسبی است. راحتی و دوام این کفش‌ها را برای راه رفتن راحت در یک شب طولانی بدون درد پا و خستگی در نظر بگیرید. برای انتخاب رنگ کفش ها بهتر است آن ها را با بقیه اکسسوری ها یا با لباس خودتان ست کنید. اگر قرار است کفش جلوباز بپوشید رسیدگی به ناخن های انگشتان پا را یادتان نرود.
انتخاب پوشش
بیشتر خانم‌ها برای لباس مجلسی شب بلندخود به یک پوشش رویی جهت کامل کردن حجاب خود نیاز دارند. اما این پوشش باید چگونه باشد؟ برای پوشش روی لباس انتخاب‌های مختلفی وجود دارد که محبوب‌ترین آن ها شال، شنل و کت‌های کوتاه روی لباس مجلسی است که رنگ آن را می‌توانید متناسب با رنگ لباس مجلسی و یا رنگ موهای خود انتخاب کنید.
اگرقصد شرکت دریک مهمانی بزرگ رادارید امابرای رنگ لباستان تصمیمی نگرفته اید، لباس های مجلسیTEHRAN DRESS در همه نوع رنگ موجود می باشند اما انتخاب کردن رنگ مناسب همیشه کار دشواری است. دراین مطلب سعی داریم به شما کمک کنیم چه رنگ لباسی برای لباس مجلسی شب بلندشما مناسب است.
۱- چه رنگی به شما بیشتر می آید هر کسی با توجه به تن پوست و رنگ موها و چشم ها می تواند انتخاب رنگ لباس مجلسی بلند خود را محدود کند.
2- رنگ سیاه، سیاه یک رنگ کلاسیک و زیبا و بالاتر از همه رنگ ها است. هرگز از مد نمی افتد و به همه می آید. رنگ سیاه جذابیتی مرموزانه دارد و در عین سادگی وقار و زیبایی خاصی دارد و مهم تر از همه شما را لاغر و بلندتر نشان می دهند. می توانید با کیف و کفش با رنگ متفاوت مثلا قرمز جلوه ای زیبا به لباس خود بدهید.
3- رنگ سفید،سفید یعنی خلوص بی رنگی و نماد معصومیت و پاکی است و به این خاطر لباس عروس سفید می باشد.علاوه بر آن قدرت تطبیق پذیری بالایی دارد. سفید مثل یک بوم خالی است که هر رنگ اکسسوری که با آن بپوشید بهترین جلوه را خواهد داشت.
4- رنگ قرمز، قرمز رنگ اشتیاق و هیجان و انرژی است. تن های رنگ های قرمز بسیار است به عنوان مثال زرشکی بسیار به پوست سفید می آید.
5- لباس های رنگارنگ ، اگرچه بیشتر لباس های مجلسی تک رنگ هستند اما تک رنگ بودن ضرورتی ندارد. می توان از لباس هایی با پرینت های زیبا برای ساختن استایلی زیبا انتخاب کرد. استفاده از چین و تور و سایر تزئینات در صورتی که به خوبی ترکیب شده باشند نیز جذاب خواهد بود.
6- دقت به خرج دهید. انتخاب رنگ کلی تنها یک مرحله از انتخاب رنگ لباس است. فرض کنیدشما متوجه شدید رنگ آبی به شما بسیار می آید. این تنها شروع کار است: چه نوعی از آبی؟ آبی آسمانی، آبی اقیانوسی یا آبی نفتی؟ پارچه مورد نظر باید چگونه باشد؟ مات یا براق، لخت یا محکم. هر چه پاسخ دقیق تری داشته باشد انتخاب نیز ساده تر خواهد شد.
7- انتخاب اکسسوری ،مروارید، زمرد، الماس یا جواهرات مصنوعی همگی انتخاب های خوبی هستند به شرطی که با لباس شما متناسب باشند. یک توصیه این است که موقع خرید لباس در کنار آن جواهرات را نیز در همان مغازه با لباس امتحان کنید،
8- انتخاب کیف ، حتما در طول مهمانی به کیف احتیاج پیدا خواهید کرد، برای قرار دادن لوازمی مثل موبایل و لوازم آرایشی. کیف مورد نظر شما می تواند مثل مدل های پوشیده از نگین های براق که با هر لباسی سازگار است یا این که رنگ کیف را بر اساس رنگ لباس و دیگر اکسسوری ها انتخاب کنید.
سایت ما: http://tehrandress.com/evening-dress/long-evening-dress.html آدرس ما میدان ونک – خیابان ونک- پلاک84 همه روزه از 9:30 صبح تا 9:30 شب در خدمت خانم های شیک پوش می باشد.

به اشتراک گذاری این مطلب در شبکه های اجتماعی جهت افزایش بازدید

به اشتراک گذاری در فیس بوک به اشتراک گذاری در گوگل پلاس به اشتراک گذاری در توئیتر به اشتراک گذاری در لینکدین
ایران
ایجاد شده توسط

درج آگهی سایت جدید آگهی هاست دارکوب طراحی سایت دارکوب
سایت خرید و فروش رایگان، طراحی شده توسط دارکوب.